جزییات حضور بازیگر زن لبنانی در سریال ایرانی

حسین نمازی کارگردان سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» درباره حضور یک بازیگر عربی لبنانی با نام آن ماری سلامه در نقش یک دختر سعودی با نام ساره که برای مهاجرت به ایران آمده است گفت: داستان «حوالی پاییز» یک درام عاشقانه است که هسته اصلی آن را عشق بین یک پسر ایرانی و دختر عرب شکل می‌دهد و قصه از جایی شروع می‌شود که این دختر عرب وارد خانواده‌ای شده و روابط میان اعضای این خانواده را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

او با اشاره به اینکه برای انتخاب بازیگر نقش عرب این سریال حساسیت ویژه‌ای داشته اند، بیان کرد: ابتدا به دنبال این بودیم که بازیگری از میان عرب زبان‌هایی که در ایران زندگی می‌کنند انتخاب کنیم؛ چه عرب زبان‌هایی که اهل نواحی مختلف عرب نشین ایران هستند و چه مهاجران عرب و یا دورگه‌های ایرانی-عرب. اتفاقا این افراد در ادای دیالوگ های عربی مشکلی نداشتند اما مشکل آنجا بود که وقتی قرار بود به زبان فارسی صحبت کنند، نمی‌توانستند شبیه به کسی باشند که این زبان را بلد نیست و به تازگی آموخته است، بنابراین لحن شان تصنعی می شد و برای مخاطب باورپذیر نبود.

کارگردان «حوالی پاییز» افزود: وقتی ما سراغ بازیگرانی رفتیم که به زبان فارسی تسلط داشتند به نتیجه مطلوب‌ نرسیدیم و شروع به جستجو از میان بازیگران شاخص جهان عرب کردیم. پس از چند ماه جستجو در نهایت تصمیم گرفتیم بازیگری را انتخاب کنیم که استعداد یادگیری خوبی داشته باشد و پس از تست‌های متعدد به آن ماری سلامه رسیدیم.

او با اشاره به بازیگران دیگر این سریال عنوان کرد: حضور این بازیگر لبنانی تنها ریسک ما نبود بلکه این سریال بازیگران دیگری نیز دارد که چهره های شناخته شده ای برای مخاطب نیستند. من اصولا ترجیح می‌دهم سراغ افراد ناشناخته بروم و از چهره‌های تازه بازی بگیرم و امیدوارم با پخش این سریال چند چهره جدید و موفق به عرصه تصویر معرفی شوند.

سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی در ۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید و پخش آن از ۶ آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ در شبکه سه سیما آغاز شده است.

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، آن ماری سلامه، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف و جوانه دلشاد ترکیب اصلی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا