بازگشت «کوین اسپِیسی» به سینما با «باشگاه پسران میلیاردی»

پخش‌کننده فیلم «باشگاه پسران میلیاردی» درباره اکران آن گفت: عوامل این فیلم گناهی مرتکب نشده‌اند که به خاطر بی‌اعتبار شدن «کوین اسپیسی» تاوان پس بدهند، البته تصمیم برای اکران این فیلم بسیار سخت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، به رغم رسوایی‌های جنسی «کِوین اسپِیسی» فیلم «باشگاه پسران میلیاردی» در ماه اکتبر در سینماهای منتخب اکران خواهد شد.

پخش‌کننده فیلم اسپیسی گفت: عوامل این فیلم هیچ گناهی مرتکب نشده‌اند که بخواهند بخاطر بی‌اعتبار شدن اسپیسی تاوان پس بدهند البته تصمیم برای اکران این فیلم بسیار سخت بود.

این فیلم در حالی بصورت آزمایشی و در سالن‌های سینمای منتخب اکران می‌شود که هنوز مشخص نیست که آیا سینماروها بخاطر رسوایی‌های جنسی کِوین اسپِیسی از این فیلم دیدن می‌کنند یا نه؟ به همین منظور در ماه آگوست در 17 سالن سینما به نمایش درخواهد آمد و پس از آن در اواسط جولای بوسیله سیستم موسوم به (video on demand VOD(ویدیوی درخواستی) منتشر خواهد شد.

اسپِیسی پاییز سال گذشته از سوی چند نفر به تجاوز و آزار جنسی متهم شد و متعاقب آن، کمپانی نت‌فلیکس و ام آر سی او را از پروژه بسیار موفق «خانه پوشالی» کنار گذاشتند. همچنین «ریدلی اسکات» جایگزین اسپیسی در فیلم «تمام پول‌های جهان» شد.

کمپانی سرگرمی «ورتیکال اینترتِینمنت» که توزیع فیلم تازه اکران شده «جان تراولتا» با عنوان «گوتی» را دارد، توزیع این فیلم را نیز برعهده گرفته و در مورد اسپِیسی می‌گوید: کِوین اسپِیسی نقشی کوتاه و مکمل در این فیلم دارد و باقی عوامل این فیلم نباید بخاطر موقعیت فعلی این هنرپیشه مجازات شوند زیرا این فیلم قبل از افشای موارد اخلاقی اسپِیسی خلق شده است.

«اَنسِل اِلگورت»، «تارون اِگِرتن»، «اما رابرتس»، «جِرِمی اِرواین»، «کِری اِلوِس»، «جود نِلسن» و «بیلی لورد» نقش‌آفرینان فیلم «باشگاه پسران میلیاردی» هستند. این فیلم بر اساس داستان واقعی یک باشگاه به همین نام در کالیفرنیای جنوبی در دهه 80 میلادی ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا