تغییر چهره دوباره نیکلاس کیج و جان تراولتا پس از 20 سال

نیکلاس کیج و جان تراولتا قرار است بیش از دو دهه بعد از «تغییر چهره» به صحنه بازگردند تا ادامه‌ای بر فیلم خاطره‌انگیز دهه نودی جان وو را تولید کنند.
در سال ٢٠٢٢ اعلام شد که آدام وینگارد، سازنده فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید»، و همکار نویسنده‌اش سیمون برت قصد ساخت دنباله فیلم «تغییر چهره» محصول سال ١٩٩٧ را دارند.یک سال پس از این خبر، وینگارد تاکید کرد که تنها در صورتی که بازیگران اصلی، کیج و تراولتا حضور داشته باشند، فیلم را خواهد ساخت. وی افزود که فیلم باید دنباله‌ای «صددرصد واقعی» باشد و این امر تنها با حضور بازیگران اصلی امکان‌پذیر است.اکنون دنیل ریچمن خبر ساخت دنباله «تغییر چهره» را تأیید کرد و گفت که کیج و تراولتا برای دنباله فیلم بازخواهند گشت، اما تاریخ مشخصی برای تولید اعلام نکرد. هنوز هیچ جزئیاتی درباره این فیلم به رسانه‌ها درز پیدا نکرده است.عمده جذابیت فیلم اول، تقابل دیوانه‌وار و احساسی بین شان آرچر و کستور تروی بود که توسط کیج و تراولتا خلق شد و بعید است در فیلم بعدی توسط بازیگرانی غیر این دو نفر امکان‌پذیر باشد.کیج در پایان فیلم اصلی کشته می‌شود و اکنون این پرسش مطرح است که او چگونه می‌تواند بازگردد. برت که نویسنده فیلمنامه است پاسخ ساده‌ای دارد؛ او باور ندارد که کاستر واقعا مرده باشد.
برت گفت: «جالب است که شخصا هرگز فکر نکردم که کستور تروی در پایان «تغییر چهره» مرده باشد. اگر الان نگاه کنید، واضح است که آنها از یک سو وقتی با نیزه ماهیگیری به او شلیک شد سعی کردند او را کاملا مرده نشان دهند. از سوی دیگر روی او را نپوشاندند و در آمبولانس او را احیا کردند. از نظر من شخص مرده را بدون اینکه رویش را بپوشانند در فیلم، کنار یک آدم زنده در آمبولانس نمی‌گذارند، مگر اینکه زنده باشد.» وینگارد اخیرا تمام انرژی خلاقانه‌اش را صرف فیلم بسیار محبوب «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» کرده است. او استعدادش را در فیلم «تو بعدی هستی» (٢٠١١) و «میهمان» (٢٠١۴) نشان داد. این انتظار می‌رود که در مورد ادامه «تغییر چهره» هم موفق عمل کند.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا