شبکه‌های رادیویی زیاد شده/ شنونده در انتخاب شبکه‌ها گیج می‌شود و نمی‌تواند دست به انتخاب بزند

عذرا وکیلی:

مجری سابق «سلام کوچولو» گفت: یک دوره‌ای بود که کسی رادیو گوش نمی‌کرد. اما الان رادیو در دسترس همه است.

عذرا وکیلی، گوینده پیشکسوت رادیو و مجری سابق «سلام کوچولو» در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه رادیو وارد ۸۴ سال می‌شود، حالش خوب است؟ گفت: حالش خیلی خوب است. از نیمه سال گذشته تا الان حال رادیو خیلی بهتر شده است. حال رادیو را می‌توان از پخش برنامه‌ها فهمید. بنظرم برنامه‌ها متنوع شده و برای مردم جذاب شده است.

وکیلی در پاسخ به این سوال که زمانی بود که برنامه‌های رادیو سروصدا می‌کرد، اما الان آیا از آن برنامه‌ها خبری هست؟ گفت:، چون الان شبکه‌های رادیویی زیاد شده، شنونده در انتخاب شبکه‌ها گیج می‌شود و نمی‌تواند دست به انتخاب بزند. در گذشته دو شبکه بیشتر نبود و تمام هم و غم‌مان روی یک برنامه بود. اما الان شبکه‌ها زیاد شده و سلیقه‌ها متفاوت شده است.

گوینده پیشکسوت رادیو در پاسخ به این گزاره که بعضی‌ها می‌گویند الان کسی رادیو گوش نمی‌کند، توضیح داد: خیر، یک دوره‌ای بود که کسی رادیو گوش نمی‌کرد. زمانی که آغاز دوره ورود موبایل به دست همه یا فراگیری شبکه‌های ماهواره‌ای بود، کسی رغبت نمی‌کرد رادیو گوش کند. الان کسی که خانه‌اش ماهواره دارد، باز به شبکه‌های داخلی توجه می‌کند و رادیو در دسترس‌تر است.

وی درباره مشکلات اهالی رادیو پیرامون کم بودن دستمزدها توضیح داد: مشکلات مالی را همه دارند. وضعیت ایران در شرایطی است که آدم باید همکاری کند، قناعت کند، کم بریز و بپاش کند و بسازد.

منبع: سینماپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا