«مرد ساده‌لوح» جانشین «چالشگران» در صدر جدول باکس آفیس شد

کمدی اکشن «مرد ساده‌لوح» به کارگردانی دیوید لیچ در فروش آخر هفته جانشین «چالشگران» به کارگردانی لوکا گوادانینو شد و ردیف اول باکس آفیس را به خود اختصاص داد.
«مرد ساده‌لوح» از کمپانی یونیورسال پیکچرز با فروش داخلی ٢٨/٥ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ٣۶/٩ به فروش جهانی ۶٥/۴ میلیون دلاری دست یافت و در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. در این فیلم رایان گاسلینگ نقش بدلکار در فیلمی را ایفا می‌کند که هنرپیشه اصلی‌اش با بازی آرون تیلور جانسون گم می‌شود و باید او را پیدا کند. گاسلینگ، امیلی بلانت، تیلور جانسون، هانا وادینگهام، و ترزا پالمر از بازیگران فیلم هستند. بازپخش «جنگ ستارگان: قسمت اول-تهدید شبح» از کمپانی والت‌دیزنی با فروش داخلی ٨/١ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۶/۴ به فروش جهانی ١۴/٥ رسید. این فیلم به کارگردانی جرج لوکاس محصول ١٩٩٩ است و لیام نیسون، ایوان مک‌گرگور، ناتالی پورتمن و جیک لوید را در تیم بازیگری خود دارد.
«چالشگران» از کمپانی یونایتد آرتیستز با ٧/۶ به جمع ٢٩/٥ میلیون دلار در فروش داخلی و ٥٢/٣ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت. این فیلم ورزشی با بازیگرانی همچون زندایا، جاش اوکانر و مایک فیست، داستان تاشی بازیکن نابغه پیشین تنیس است که اکنون مربی شده و همسرش را به قهرمانی رسانده است. «تاروت» به کارگردانی اسپنسر کوهن و آنا هالبرگ از کمپانی اسکرین جمز با فروش داخلی ۶/٥ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ٣/٧ به فروش جهانی ١٠/٢ میلیون دلار دست یافت. این فیلم ترسناک با بازی هریت اسلیتر، ادین بردلی، جیکوب باتالون و هامبرلی گونزالس داستان چند دوست را روایت می‌کند که ناخواسته با رعایت نکردن قوانین خواندن ورق‌های تاروت، شیطان اسیر در کارت‌های نفرین‌شده را آزاد می‌کنند، بعد از آن یکی پس از دیگری با سرنوشتی روبرو می‌شوند که به مرگ می‌انجامد.«گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» به کارگردانی آدام وینگارد از کمپانی برادران وارنر نیز با ۴/٥ به جمع ١٨٨/١ میلیون دلار در فروش داخلی و ٥۴۶/٩ در فروش جهانی رسید.داستان فیلم درباره هیولایی وحشتناک است که تمام موجودات کره زمین را در معرض خطر قرار می‌دهد و گودزیلا و کونگ با آن روبرو می‌شوند. ربکا هال، دن استیونز و برایان تایری هنری از بازیگران این فیلم هستند.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا