فاجعه هوایی کیانو ریوز / «سیستم سرگرمی سقوط کرده است»

کیانو ریوز در تازه ترین نقش سینمایی خود، راهی ژانر سینمای فاجعه می‌شود تا یک هواپیما را از سقوط نجات دهد.این فیلم دلهره آور و اکشن با نام «سیستم سرگرمی سقوط کرده است» جلوی دوربین می‌رود.

بازیگر لبنانی تبار سینما هم اکنون مشغول مذاکرات جدی با تهیه کنندگان فیلم است، تا جلوی دوربین آن ظاهر شود.

نکته جالب این است که این اکشن فاجعه بار را روبن اوستلوند کارگردانی خواهد کرد که قبل از این دو بار نخل طلای جشنواره فیلم کن را گرفته است.

فعلا هیچ اطلاعی از داستان سیستم سرگرمی سقوط کرده است در دست نیست و سازندگانش سکوت را بر اطلاع رسانی گسترده ترجیح داده اند.

از گوشه و کنار شنیده می شود که این داستان لحنی طنزآمیز و سرشار از طعنه دارد و بخش مهمی از آن در ارتباط با از کار افتادن سیستم سرگرمی یک هواپیمای در حال پرواز است. این مسئله باعث نگرانی و خشم مسافران می شود.

اما این نکته که چنین چیزی چگونه می تواند به خلق ماجرایی فاجعه آمیز در دل آسمان شود، نکته ای است که احتمالا زمان اکران عمومی فیلم مشخص خواهد شد.

فیلمساز سوئدی برنده نخل طلای کن، این روزها مشغول انجام اصلاحاتی روی فیلمنامه سیستم سرگرمی سقوز کره است می باشد.

اوستلوند در رابطه با نوع نقشی که ریوز قرار است در فیلم بازی کند، چیزی نگفته و این موضوع هاله ای از ابهام پیرامون حضور بازیگر در فیلم به وجود آورده است.

نزدیکان فیلمساز کار تازه او را بیشتر یک کمدی سیاه ارزیابی می کنند تا یک اکشن دلهره آور با مایه هایی از سینمای معروف و محبوب فاجعه.

اوستلوند هم به رسانه ها گفته این بار در لابراتواری که یک هواپیما است، او دست به انسان شناسی همیشگی خود خواهد زد و آدمها را در یک وضعیت خاص و ویژه مورد بررسی قرار می دهد.

در کنار کیانو ریوز قرار است تعداد زیادی از ستارگان بین المللی سینما در نقش های مختلف و متعدد سیستم سرگرمی سقوط کرده است بازی کنند.

اطلاعی از زمان شروع فیلمبرداری فیلم و زمان اکران عمومی آن در دست نیست.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا