هلن میرن در آرزوی بازی در یک موزیکال است/ دریافت جایزه سینماتک

هلن میرن بازیگر بریتانیایی در مراسم دریافت جایزه سینماتک آمریکا، هوش مصنوعی را به سخره گرفت.

هلن میرن در مراسم اهدای جوایز سینماتک آمریکا تجلیل شد.

در این مراسم وی جایزه یک عمر دستاورد را از هریسون فورد، همبازی‌اش در سریال «۱۹۲۳» دریافت کرد و پس از آن سخنرانی خود را از روی یک تکه کاغذ خواند که چنین بود: خانم‌ها و آقایان، مهمانان محترم و دوستان عزیز، من عمیقاً متواضع هستم، عمیقاً مفتخرم که امروز در مقابل شما ایستاده‌ام و این جایزه فوق‌العاده را پذیرفتم. به رسمیت شناخته شدن برای یک عمر زندگی که وقف هنر بازیگری شده، امتیازی فراتر از کلام است. ابتدا و مهمتر از همه، می‌خواهم از صمیم قلب تشکر کنم از صنعت و افرادی که در طول این سفر باورنکردنی از من حمایت کردند. این زندگی پر از شور، چالش‌ها و مهمتر از همه، عشقی تسلیم ناپذیر به هنر داستان نویسی بوده است.

وی پس از مکثی اضافه کرد: این توسط هوش مصنوعی نوشته شده است و سپس کاغذ سخنرانی را پاره کرد و تکه‌هایش را زیر پایش ریخت.

این لحظه با تشویق بسیار حضار روبه‌رو شد.

این بازیگر برنده اسکار سپس درباره خاطرات خود از همکاری با کارگردان‌ها و بازیگران دیگر از جمله جیمز میسون، جان بورمن، پیتر اوتول، باب هاسکینز، فورد و بروس ویلیس یاد کرد و از وین دیزل، کن راسل، آل پاچینو، رایان رینولدز و ویل اسمیت نام برد و تاکید کرد که او یک مرد واقعاً عالی است.

میرن ۷۸ ساله همچنین از کسب جایزه اسکار برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در فیلم «ملکه» یاد کرد.

وی در مصاحبه کوتاهی که با ورایتی انجام داد گفت که دوست دارد در یک فیلم موزیکال بازی کند و از «اوکلاهما» و «داستان وست ساید» به عنوان موزیکال‌های محبوبش یاد کرد.

او اعتراف کرد که هرگز از او خواسته نشده بازیگر یک موزیکال باشد و با خنده افزود: خیلی هم عاقلانه است، آنها کاملاً درست می‌گویند. من وحشتناکم.

میرن همچنین فاش کرد که یک بار درس آواز خوانده و معلم آواز به او گفته است: متاسفم، هیچ کاری نمی توانم برای شما انجام دهم.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا