رکورد دانلود غیرقانونی کدام سریال بیشتر بود؟

شبکه اچ‌بی‌او چند سالی است که در صدر جدول آثار مسروقه قرار می‌گیرد.

شبکه اچ‌بی‌او HBO به خوبی می‌داند که باید به‌ چه نحوی شور و هیجان را درباره آثار خود بالا ببرد؛ از طرفی هم کسانی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند هزینه اشتراک ماهانه سرویس مکس MAX را بپردازند، به دانلود غیر قانونی متوسل می‌شوند. در گذشته «بازی تاج و تخت» Game of thrones  عنوانی بود که بیشترین آمار سرقت را داشت.

امسال، این افتخار نصیب «آخرین بازمانده از ما» the last of us شده است. اگرچه آمار دقیق تورنتینگ مشخص نیست، اما شواهد نشان می‌دهد که سریال آخرالزمانی پدرو پاسکال و بلا رمزی، از «مندلورین» Mandalorian و «لوکی» Loki بیشتر دانلود شده است.

محصولات کمپانی دیزنی چهار عنوان بعدی را به خود اختصاص دادند. در کنار «مندلورین» و «لوکی»، «آسوکا» Ahsoka و «حمله مخفی» Secret invasion در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

البته موفقیت «آخرین بازمانده از ما» دور از انتظار نبود. این سریال بر اساس یک بازی کامپیوتری بسیار محبوب ساخته شده و گیمرها، ده‌ها ساعت را برای این بازی وقت گذاشته‌اند. این امر سبب شد تا شور و هیجان درباره این سریال بالا باشد. توقع گیمرها نیز بالا بود و انتظار یک مجموعه تلویزیونی در حد و اندازه بازی را داشتند.

پنج میلیون نفر به صورت قانونی این سریال را در پخش اولیه دیدند. تعداد بینندگان پس از بازپخش‌ها، در نهایت به هشت میلیون نفر رسید. از آنجایی که «مردگان متحرک» The walking dead پس از یازده فصل سال گذشته به کار خود پایان داد، بینندگان آماده یک سریال جدید با تم زامبی‌ها شدند.

تاریخ پخش فصل دوم «آخرین بازمانده از ما»

هنوز تاریخ پخش فصل دوم تعیین نشده است. اما تا این حد مطمئن هستیم که در سال ۲۰۲۴ نباید منتظر فصل جدید باشیم. البته دیزنی نباید زیاد خوش‌بین به صدرنشینی در لیست دانلود غیر قانونی باشد؛ فصل دوم «خاندان اژدها» The house of dragon تابستان ۲۰۲۴ پخش می‌شود و به احتمال زیاد در صدر آثار تلویزیونی سرقت شده قرار خواهد گرفت.

البته قرار نیست تا تمامی ماجراهای قسمت دوم بازی، در فصل دوم سریال روایت شود. خالقان سربال در مصاحبه‌ای با نشریه GQ اشاره داشتند که به برخی از جزئیات، بیشتر پرداخت خواهد شد و اتفاقات را از لنز جدیدی بازگو خواهند کرد.

افزوده شدن کیتلین دور به تیم بازیگری

کیتلین دور بازیگر دو فیلم Booksmart و Dear evan hansen قرار است تا نقش کاراکتر ابی اندرسون را بازی کند. اندرسون یک زن نظامی و ورزیده در قسمت دوم بازی The last of us بود. در نسخه گیم، دید سیاه و سفید ابی به دنیا، چالش بزرگی در راه گرفتن انتقام معشوقه‌اش است.

کریگ مزین خالق سریال در رابطه با این خبر گفت: «نحوه انتخاب بازیگران فصل دوم، به مانند فصل پیشین خواهد بود. ما به دنبال بازیگران تراز اولی هستیم که بتوانند به بهترین نحو به کاراکترهای بازی حیات ببخشند… هیچ چیزی مهم‌تر از استعداد نیست؛ ما افتخار می‌کنیم که  بازیگر خارق‌العاده‌ای نظیر کیتلین دور، به مابقی تیم افزوده شد.»

علیرضا حسینمردی

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا