«شهد شیرین شفا» روانه بازار نشر شد

کتاب «شهد شیرین شفا» نوشته حمیدرضا سهیلی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «شهد شیرین شفا» نوشته حمیدرضا سهیلی به تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه هشت جلدی قصه‌های رضوی است.

این اثر، داستان آن دسته از آدم‌هایی است که به نیت گرفتنِ شفا، به حرم مطهر رضوی می‌روند و امام رئوف جواب استغاثه‌های آنان را داده و سلامتی را به خواست خداوند به آنان باز می‌گرداند.
روایت‌های این کتاب که تمامی آن‌ها مستند هستند و مدارکشان در آستان‌قدس‌رضوی موجود است، مخاطب را با گوشه‌ای از عنایاتِ امام مهربانی‌ها با زائران شأن آشنا می‌کند.

در پشت معرفی این کتاب می‌خوانیم:

«دختر توی حرم رها بود. بی هدف در صحن می‌چرخید. بی که میلی به نشستن داشته باشد و یا قصدی به نمازی و زیارتی. خادمه‌ای جوان متوجه پریشان حالی او شد. به سویش رفت. نگاه کنجکاو دختر همینطور که بر روی آدم‌ها می‌چرخید و به دنبال نگاه آشنا یا مهربانی می‌گشت، بر روی نگاه کنجکاو خادمه‌ی جوان ثابت ماند.»

«شهد شیرین شفا» پنجمین جلد از مجموعه هشت‌جلدی قصه‌های رضوی است، عنوان ۴ جلد قبلی این کتاب شامل «کسی که مثل هیچکس نیست»، «وقتی عشق شکوفه می‌دهد»، «شب ستاره باران» و «آواز آسمانی عشق» است که طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ توسط این انتشارات منتشر شده اند و به گفته نویسنده، سه جلد باقیمانده از این مجموعه ۸ جلدی در آینده نوشته خواهد شد.

این کتاب با ۱۷۶ صفحه و قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه شده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا