«محافظ هیتمن» در صدر پرفروش‌ها ایستاد

فیلم اکشن کمدی «محافظ هیتمن» در هفته اول اکران با فروش ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار با کنار زدن فیلم «لوگان لاکی» در صدر باکس‌آفیس قرار گرفت.

به گزارش هفت راه، فیلم اکشن کمدی «محافظ هیتمن» در هفته اول اکران با فروش 21 میلیون و 600 هزار دلار با کنار زدن فیلم «لوگان لاکی» در صدر باکس‌آفیس قرار گرفت. این فیلم با حضور هنرپیشه‌های ابر ستاره همچون «ساموئل ال جکسون» «رایان رینولدز» و «سلما هایِک» در رقابتی تنگاتنگ فیلم ژانر وحشت «آنابل:خلقت» را با فروش 15 میلیون و500 هزار دلار نیز پشت سر گذاشت.

همچنین فیلم «لوگان لاکی» که در هفته اول اکران خود 8 میلیون دلار فروش داشت را نیز کنار گذاشت. فیلم «آنابل:خلقت» با 15 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ها ایستاد و «لوگان لاکی» با 8 میلیون دلار در رده سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته باکس‌آفیس جای گرفت.

«دان کرک» با 6 میلیون و 700 هزار دلا، «شغل نات» با 5 میلیون و 100 هزار دلار، «فیلم ایموجی» با 4 میلیون و 400 هزارد لار، «مرد عنکبوتی» با 4 میلیون و 300 هزار دلار، «دختران سفر» با 3 میلیون و 800 هزار دلار، «برج تاریک» با 3 میلیون و 700 هزار دلار و «رودخانه ویند» با 3 میلیون دلار فروش به ترتیب در جایگاههای چهارم تا دهم پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس این هفته قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا