۳ اثر جدید از «سعید تشکری» به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌رسد

 مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ و انتشار سه اثر جدید از سعید تشکری نویسنده نام آشنای کشور توسط این انتشارات همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش میزان،مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ و انتشار سه اثر جدید از سعید تشکری نویسنده نام آشنای کشور توسط این انتشارات همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «آبی ها» و «موقف» به عنوان جدیدترین آثار سعید تشکری از نویسندگان و مدرسان ادبیات داستانی و دراماتیک توسط انتشارات به‌نشر در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: «اوسنه‌ی گوهرشاد» عنوان رمانک فانتزی، مجموعه‌ای از داستان‌های به هم پیوسته از این نویسنده برجسته کشور است که با موضوع رمان انقلاب اسلامی در دست انتشار است.

سعیدی متذکر شد: «اوسنه‌ی گوهرشاد» به رویدادی می‌پردازد که با یک فانتزی ایرانی به روز رسانی شده است، در این داستان نو و مبتنی بر حقیقت که به فانتزی تمایل دارد، گوهرشاد بیگم بعد از هزار سال به جایی می‌آید که خود ساخته است و حالا با ملکه‌ای رو به رو می‌شود، تا آنچه را که او ساخته، یعنی مسجد گوهرشاد، قرار است ویران شود و این آغاز رمان فانتزی است.

مدیرعامل به‌نشر به دیگر اثر تشکری با عنوان «آبی ها» اشاره و خاطرنشان کرد: این رمان با موضوع رضوی روایت‌گر پزشکی است که به دنبال گوهر کامل معاصر خویش است و دیگر نمی‌خواهد در پستوی قدرت راهبان بماند، شهر انطاکیه و حران، تبعیدگاه دانش این طبیب دلداده است، او در سیر این هجرت، هم عشق زمینی می‌یابد و هم آسمانی و طوفان آبی‌ترین رویداد زندگی اش را به تلاطم می‌رساند.

وی «موقف» را سومین اثر جدید این نویسنده عنوان و اظهار کرد: این رمان رضوی، سرزمینی است که دعبل خزایی، شاعر شیعی متصل به آستان امام هشتم (ع) برای خود انتخاب کرده است، او هر چند از این سرزمین دور است، اما با کلام و خدمتش موقف سرزمین امام هشتم می‌شود.

مدیرعامل به‌نشر در پایان یادآور شد: از این نویسنده و مدرس ادبیات داستانی و دراماتیک که دبیری سلسله نشست‌های «عصرانه داستان نویسان رضوی در سه‌شنبه‌های به‌نشر» را بر عهده دارد، تاکنون آثاری همچون «مفتون و فیروزه»، «غریب قریب»، «هندوی شیدا»، «من سقراط مجروح را دوست دارم»، «رژیسور»، «هزار و سیصد و پنجاه و هفت»، «مردمان قصه کنند»، «مشاق»، «داش آقا»، «پاریس پاریس» و … به چاپ رسیده است.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا