روایت یک مستندساز از گفت‌وگوی رو در رو با تروریست داعشی

یک کارگردان مستند با ذکر خاطره‌ای از گفت‌وگو با یک تروریست داعشی گفت: اخیرا موفق شدم در زندان با فردی داعشی که دستگیر شده بود گفت‌وگو کنم؛ سیستمی غیر عادی او را در 5 کشور گردانده بود تا به نقطه مورد نظر برسد. البته او فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی هدایت می‌شد و ارتباط حضوری با سرکردگان نداشت.

محسن اسلام زاده، کارگردان مستند در برنامه «به افق فلسطین» با ذکر خاطره‌ای از گفت‌وگو با یک تروریست داعشی گفت: اخیرا موفق شدم در زندان با فردی داعشی که دستگیر شده بود گفت‌وگو کنم؛ سیستمی غیر عادی او را در 5 کشور گردانده بود تا به نقطه مورد نظر برسد. البته او فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی هدایت می‌شد و ارتباط حضوری با سرکردگان نداشت.

دست آمریکا و صهیونیست‌ها کاملا مشهود است

این کارگردان مستند افزود: به نظر نمی‌رسد گروهی مثل داعش توان چنین کاری داشته باشد و مدل عملیات تروریستی داعش، اینگونه نیست که بیان شده است. دست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها کاملا مشهود است. عبدالمالک ریگی هم که معدوم شد در حمایت کامل آمریکایی‌ها بود. سرکرده ایل ریگی در سیستان و بلوچستان گفت که عبدالمالک ریگی به او گفته بود از آمریکایی‌ها پول، امکانات و ماشین گرفته تا در کشور خرابکاری کند.

داعش توسط دستگاه‌های امنیتی غربی هدایت می‌شود

اسلام زاده ادامه داد: نمی‌توان گفت عملیات تروریستی کرمان کار داعش نبوده، آنها هم طیف‌های مختلفی دارند ولی خود داعش هم توسط دستگاه‌های استخباراتی و امنیتی غربی هدایت می‌شود. به تکفیری‌های داعشی گفته شده با کسی بحث نکنید، چون با 5 دقیقه حرف زدن، فرو می‌پاشند.

اسرائیل رسما خبرنگاران را تهدید به ترور می‌کند

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل کینه عجیبی نسبت به خبرنگاران دارد، حتی یکی از خبرنگاران شبکه المیادین را به وسیله توییت تهدید کرده‌اند که نفر بعدی تو هستی. جنگ اینگونه است، نه تنها کشتار و بمباران‌ها، بلکه این آسیب‌های روانی است که تا سال‌ها باقی می‌مانند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا