شاعر پیشکسوت: از برگزاری جشنواره شعر فجر بی اطلاعم/ ما را کنار گذاشته‌اند

عباس براتی‌پور ضمن اشاره به عدم اطلاع از روند برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: ما از قدمای عرصه شعر هستیم اما از روند برگزاری جشنواره شعر فجر بی اطلاع هستیم، درخلوت خودمات شعر می‌گوییم چون کنار گذاشته شدیم.

عباس براتی‌پور از شاعران پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره جشنواره شعر فجر اظهار داشت: ما که از قدمای عرصه شعر انقلاب هستیم هیچ اطلاعی از روند اجرایی جشنواره نداریم. حتی نمی‌دانم چه زمانی برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به سابقه پررنگ این جشنواره اضافه کرد: در سال‌های ابتدایی جشنواره عالی برگزار می‌شد. در آن روزها اطلاع رسانی مناسبی هم صورت می‌گرفت، اما در سال‌های اخیر پس از اتمام جشنواره مطلع می‌شوم که جشنواره برگزار شده است.

به گفته این پیشکسوت عرصه شعر، ما از کسانی بودیم که در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب فعالیت داشته و همراه انقلاب بودیم و همچنان هم هستیم. در این راستا اخیرا هم سروده‌ای برای چهل سالگی انقلاب ثبت کرده‌ام.

براتی پور یادآوری کرد: در خلوت خودمان در ای سال‌های اخیر اشعاری را برای انقلاب می‌سراییم اما کنار گذاشته شدیم، بنابراین اخرا یک چارپاره برای چهل سالگی انقلاب سروده‌ام که در مسیر آهنگ‌سازی قراردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا