شبکه نتفلیکس به دنبال ساخت ماجرای مک فارلین

فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» با بازی بن افلک، آن هاتاوی و ویلم دفو رنگ و بوی سیاسی دارد و شبکه نتفلیکس برای ساخت آن یک کارگردان جوان اما نامزد اسکار را استخدام کرده است.

به گزارش هفت راه، شبکه نمایش خانگی نتفلیکس به تازگی اقدام به ساخت فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» (The Last Thing He Wanted) کرده است که در آن زندگی یک دلال اسلحه و دخترش نشان داده می‌شود.

آن هاتاوی (Anne Hathaway) در این فیلم نقش دختر مک‌ماهون را ایفا می‌کند، دختری که در ابتدا روزنامه‌نگار است اما تصمیم می‌گیرد حرفه پدرش را، که در بستر بیماری است، دنبال کند. داستان فیلم در دهه هشتاد میلادی و در زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان رخ می‌دهد.

ویلم دفو (Willem Dafoe)، بازیگر مشهور هالیوود، در این پروژه نقش همان دلال اسلحه و پدر النا مک‌ماهون (با بازی هاتاوی) را برعهده دارد. دفو در فستیوال فیلم برلین ۲۰۱۸ خرس طلای یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد و تا‌کنون دوبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

بن افلک (Ben Affleck) اما سومین چهره‌ایست که به این پروژه پیوسته و هنوز مشخص نیست که به جای کدام یک از شخصیت‌های این داستان ایفای نقش خواهد کرد، با این وجود حضور مجدد او در فیلمی درباره ایران، بی‌شک مخاطبان را به یاد فیلم «آرگو» (Argo) و جنجال‌های بعد از آن خواهد انداخت؛ فیلمی به کارگردانی افلک که در سال ۲۰۱۲ اکران شد و اسکار بهترین فیلم را برای کارگردانش به ارمغان آورد. البته این جایزه اسکار با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود؛ بسیاری از منتقدان این جایزه را سیاسی قلمداد کردند و در نتیجه بن افلک را مستحق دریافت آن نمی‌دانستند.

«آرگو» در حاشیه روزهای اول انقلاب و ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در تهران رخ می‌دهد.

دی ریس (Dee Rees)، کارگردان رنگین پوست هالیوود نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و آن را بر اساس رمانی به قلم جوآن دیدیون نوشته است، رمانی که در سال ۱۹۹۶ چاپ و منتشر شد. خانم ریس در مراسم اسکار ۲۰۱۷ با فیلم «گل آلود» (Mudbound) یکی از مدعیان دریافت اسکار بهترین فیلم بود.

فیلم «آخرین چیزی که او می‌خواست» بر خلاف «آرگو» بر اساس واقعیت ساخته نشده است و این پروژه دومین همکاری خانم ریس و افلک با شبکه نتفلیکس است.

غول شبکه‌های نمایش خانگی، نتفلیکس، بی‌شک درباره پروژه‌های چند ملیتی و البته سیاسی رایزنی می‌کند و از حواشی و عواقب آن آگاه است و در عین حال از حاشیه‌هایی که باعث جذب مخاطب می‌شود هم استقبال می‌کند.

«آخرین چیزی که او می‌خواست» قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پخش بر روی این شبکه نمایش خانگی (VOD) قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا