سهرابی: سال گذشته در اوج نا آرامی‌ها بطور همزمان هم شعار دادید هم کاسبی کردید/ چرا تا «طهماسب» زنده بود جرات توهین نداشتی؟

واکنش معاون سازمان سینمایی به هتاکی اخیر «رضا کیانیان»؛

حمله روح‌الله سهرابی خطاب به بازیگر تواب مبلغ دمنوشهای #مثلثی: چرا برای پول تن به هر فعلی می‌دهی! 

توهین یکی از سلبریتی‌های فعال در عموم فتنه‌ها و بالاخص فتنه سال گذشته که از سابقه عضویت در گروهک‌های تروریستی برخوردار می‌باشد و از توابان دهه ۶۰ بوده و … به استاد ناصر طهماسب با واکنش کوبنده روح الله سهرابی معاون نظارت عرضه سینما روبرو شد.

سهرابی خطاب به این بازیگر نوشت: آیا تو چنان که می نمایی هستی؟ شماچطور آقای بازیگر؟ وقتی بیشترین حضورهای ارگانی و دولتی را در سریال‌ها و سینمایی‌های دولتی داشته اید و دستمزدهای نجومی گرفته اید بگویید که ارزشش را داشت!؟ خیلی ها براساس اعتقادشان رفتار کرده‌اند پس ارزشش را داشته است. پای وطن و اصول و شهدایش ایستاده اند پس ارزشش را داشته است اما شوربختانه شما اعتقادش را هم ندارید و برای پول و شهرت تن به رفتاری مغایر با اعتقاداتت می‌دهی!

حالا برگرد و گذشته‌ات را مرور کن و کلاه خودت را قاضی و ببین آنچه شما کرده‌اید ارزشش را داشت یا آنچه امثال مرحوم استاد طهماسب کرد!؟ در تایید ترس و ذلت شما همین بس که در ایام زنده بودن بزرگ مردی چون استاد طهماسب جرات حمله به او را ندارید و پس از درگذشتش دهان به تخریبش میگشایید. اما ایشان به شجاعت و شهامت شهره بود و با امثال شما رو در رو وارد معرکه می شد.

بنابراین بیش از این با الفاظ عوام فریبانه بازی نکنید و اجازه بدهید حرف‌ها سربسته بماند که اگر خیلی از حرف‌ها سر باز کند قطعا شما متهم اصلی خواهید بود. حرف‌هایی از این جنس که در سریال‌ها و فیلم‌هایی با سرمایه‌ی مشکوک نقش آفرینی کردید یا سال گذشته در اوج نا آرامی‌ها بطور همزمان هم شعار دادید هم کاسبی کردید و با بازی در فیلم‌ها و برگزاری وورک شاپ‌ها و غیره، دستمزدهای نجومی گرفتید. به کارتان مشغول باشید و از به حاشیه کشاندن این سینمای بی پناه که تازه روی آرامش دیده پرهیز کنید در غیر اینصورت شما بازنده‌ی این کارزار خواهید بود!

منبع: سینماپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا