حجت‌الاسلام حریزاوی معاون آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاونت آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

ارتقای این معاونت به قرارگاه و آمادگاه نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه، راهبری تولید و تبیین محتوای تبلیغی فاخر در مدار اسلام ناب و توانمندسازی جریان جوان مؤمن انقلابی جهت ترویج مکتب انسان‌ساز و تمدن‌پرداز امام خمینی (ره) از محورهای مؤکد این حکم است.

 ۱۰ سال تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه قم و تهران و ۱۵ سال سابقه حضور در درس خارج حضرات آیات بهجت، سبحانی، مومن، جوادی‌آملی، موسوی‌جزایری و فرحانی و نیز شرکت در درس خارج فقه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوابق حوزوی ایشان به شمار می‌رود.

 وی پیش از این مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و اداره کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها را بر عهده داشت که تاسیس مدارس علم دینی و تربیت نخبگان دانشگاهی بر مبنای اسلام ناب و حکمت متعالیه، در فعالیت‌های علمی تبلیغی ایشان به چشم می‌خورد.

 حکم انتصاب در دیدار ریاست و کارکنان سازمان در تاریخ ۱ آبان ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این سازمان در میدان فلسطین تهران ابلاغ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا