سخنگوی ارشاد استعفا داد/ مسئولیت سخنگویی ارشاد به معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه رسید

به گزارش هفت راه، با توجه به تغییر در راس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معارفه سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر ارشاد تغییرات آغاز شده است.

روز گذشته خبر از انتصاب «امین عارف نیا» به عنوان مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی منتشر شد که صالحی امیری برای او حکم زد و امروز خبر کناره گرفتن «حسین نوش آبادی» سخنگوی وزارت ارشاد به میان آمد.

گزارش خبرنگار فارس اضافه می‌کند، از این پس قرار است معاونت‌ها و سازمان های تابعه در وزارت ارشاد پیرامون برنامه‌های حوزه خودشان، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

در این راستا شنیده شده تغییراتی دیگر نیز در دست انجام است که احتمالا در هفته آینده اخباری از آن منتشر خواهد شد.

نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد درباره مسئولیت خود امروز گفته است: با توجه به تقاضای اینجانب بدلیل گستردگی فعالیت های حوزه حقوقی، امور مجلس و استان ها و موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این پس مسوولیت اطلاع رسانی و پاسخگویی به روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از جمله وظایف ذاتی آن حوزه محسوب می شود، واگذار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای امور در حوزه پارلمانی و حقوقی و امور استان ها و از طرفی وظایف ذاتی اداره کل روابط عمومی، مقرر شد اطلاع رسانی و پاسخگویی به آن حوزه محول شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: البته معاونان و روسای سازمان ها مانند گذشته مسوولیت پاسخگویی به سووالات و دفاع از عملکرد حوزه خود را خواهند داشت.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا