کناره‌گیری مدیرعامل انجمن سینمای دفاع‌مقدس پس از یازده سال مدیریت بی‌حاصل/ استعفا یا اخراج محترمانه؟

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه سینما: ظاهرا پس از نزدیک به یازده سال ریاست محمدرضا شرف‌الدین بر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و عدم ارائه هیچگونه دستاورد مدیریتی قابل توجه، بالاخره با توجه به حاشیه‌های پررنگ اخیر پیرامون خروجی‌ها و همچنین وضعیت مالی انجمن، شرف‌الدین قرار است جای خود را به کس دیگری بدهد.

1670958

به گزارش “هفت‌راه”، البته شرف‌الدین ادعا کرده است که رفتن او یک تصمیم شخصی است، اما با توجه به حاشیه‌های چند ماه اخیر پیرامون عملکرد انجمن سینمای دفاع مقدس و اعتراضات فراوان به مدیریت این مجموعه، این سوال باقیست که رفتن شرف‌الدین واقعا یک تصمیم شخصی است یا یک اخراج محترمانه؟

در همین زمینه مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به خبرگزاری مهر از رفتن خود از این انجمن خبر داد و گفت: رفتن از انجمن یک تصمیم شخصی بود و احساس می کردم نیاز به فعالیت مستقل مانند حضور در عرصه تولید دارم.

محمدرضا شرف‌الدین با اعلام این خبر درباره دلایل استعفای خود از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به خبرنگار مهر گفت: واقعیت این است که وجود نیروهای جوان از نیازهای انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و رفتن من از انجمن، یک تصمیم شخصی بود و احساس می کردم نیاز به فعالیت مستقل مانند حضور در عرصه تولید دارم.

خداحافظی محمدرضا شرف‌الدین مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حالی اتفاق افتاده که نام محمد حسین نیرومند به عنوان جایگزین او در این سمت مطرح شده است.

با این اوصاف باید منتظر اتفاقات بیشتری در انجمن بی‌حاصل و پرحاشیه‌ی سینمای انقلاب و دفاع مقدس در روزهای آینده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا