«بهشتی در این حوالی» به کتابفروشی‌ها رسید

همزمان با گرامی‌داشت سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، «بهشتی در این حوالی» بر پیشخوان کتابفروشی‌ها نشست.

کتاب «بهشتی در این حوالی» چهارمین دفتر از مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» به قلم محمدعلی عباسی اقدم است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و شیوه زیست علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر می‌شود.

کتاب «بهشتی در این حوالی» سرکی کوتاه به زوایای پیدا و پنهان زندگی پر ماجرای آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی است. مردی که زندگی‌اش با کار دسته جمعی و تشکیلاتی گره خورده است. مرد خوش فکر و با درایتی که در طول عمر نسبتاً کوتاه خود بیش از 35 تشکل فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و سیاسی را طراحی، راه اندازی، هدایت و مدیریت کرد و با راه اندازی حزب جمهوری اسلامی و مدیریت آن، فصل نوینی در تاریخ سیاسی کشور رقم زد.

«بهشتی در این حوالی» فرازها و پاره‌هایی از سبک زندگی دکتر بهشتی است. روایت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردی است که در عرصه دشوار و طاقت‌سوز تعلیم و تربیت کارنامه در خورتوجهی از خود به یادگار گذاشت. روایت رنج‌ها و سختی‌های فراوان ایشان در راه‌اندازی و مدیریت مدرسه «دین و دانش»، مدرسه علوی و مدرسه حقانی است.

«بهشتی در این حوالی» در سیزده فصل و 328 صفحه با قیمت 195هزار تومان از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

محمدعلی عباسی اقدم، نویسنده مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند»، این روزها سرگرم نگارش دفتر پنجم و ششم این مجموعه است که به ترتیب به سبک زندگی و سیره عملی آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی و آیت‌الله محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای اختصاص دارد. گفتنی است پیش از این کتاب‌های «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت» و «کرشمه ماه» به قلم این نویسنده چاپ و منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا