چراغ یک کتاب‌فروشی دیگر خاموش شد

و باز هم یک خبر بد و آن اینکه چراغ فعالیت یک کتابفروشی دیگر خاموش شد و اندک اندک از تعداد کاسته می‌شود.

به گزارش هفت راه، بر اساس گزارش فارس، کتابفروشی «خجسته» که در بازارچه کتاب فعال است اعلام کرد به دلیل فروش کم و حداقلی در یک ماه گذشته، بزودی از دور خارج می‌شود. این موضوع بازهم تلنگری است در عرصه کتاب و کتابخوانی به مسئولان امر!

ردیف عنوان کتاب
پرفروش اول ملا صالح
پرفروش دوم کف خیابون، آن بیست و سه نفر
پرفروش سوم سلام بر ابراهیم2، آخرین نخست وزیر

اما کتاب پرفروش دیگر «ملا صالح» است، این کتاب نوشته رضیه غبیشی است که از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب شده و فردا نیز از سوی خبرگزاری فارس در همین رسانه مراسمی برای آن برپا خواهد شد.

«ملا صالح» عنوان کتابی است که زندگی مجاهد خستگی ناپذیر ملاصالح قاری مترجم اسرا در جنگ تحمیلی را روایت می‌کند. با این شخصیت در کتاب «آن بیست و سه نفر» آشنا شده‌اید و در این کتاب روایتی شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده را از این شخصیت از نظر خواهید گذراند.

ملا صالح قاری هم در اسارت ساواک ریژم پهلوی بوده و هم زندان‌های استخبارات عراق را تجربه کرده و در این کتاب خاطراتش را از آن روزها بیان کرده است.

ردیف نام نویسنده
نویسنده اول رضیه غبیشی، محمدرضا حدادپور جهرمی
نویسنده دوم احمد یوسف‌زاده
نویسنده سوم جواد موگویی، حجت‌الاسلام غلامرضاحیدری ابهری

کتاب «جلّاد دهه 60» یکی دیگر از آثار پرفروش هفته چهارم تیرماه است که مشتمل بر اسناد درون تشکیلاتی منتشر نشده از گروهک تروریستی منافقین بوده و برای نخستین بار منتشر شده است.

 این کتاب به کوشش معاونت پژوهشی موسسه راهبردی دیده بان به اهتمام علی باقری در نوزده فصل و با شمارگان یکهزار نسخه با همکاری نشر کلام ماندگار منتشر شده است.

مجموعه اسناد منتشر شده در این کتاب تلفیقی از جزوات آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی منافقین است.

برخی از این اسناد به صورت مستقیم از سوی مسئولان و فرماندهان گروهک تروریستی منافین تهیه و تدوین شده و برخی دیگر از اسناد نیز از سوی نیروهای پایین دستی از روی دست نوشته‌های اصلی به رشته تحریر در آمده است.

ردیف عنوان ناشر
ناشر اول شهید کاظمی
ناشر دوم سوره مهر
ناشر سوم مروارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا