«مجنون آن لیلی» در سه روز اول به سانس فوق‌العاده رسید

با استقبال مخاطبان از موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار حافظ، بلیت فروشی این اجرا به سانس فوق العاده رسید.
موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳، روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود‌.با استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌های سه روز اول اجرای این اثر، سانس‌های فوق‌العاده اعلام شد.بر این اساس «مجنون آن لیلی» چهارشنبه تا جمعه، پنجم تا ششم اردیبهشت، علاوه بر ساعت ۱۹، ساعت ۲۱ نیز روی صحنه می‌رود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد. همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است. ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد.رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما…»

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا