توضیح امیرعباس ستایشگر درباره انتخاب مدیر جدید انجمن موسیقی

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران که مدتی است به عنوان معاون جدید آفرینش های هنری بنیاد فرهنگی هنری رودکی حکم خود را دریافت کرده درباره نحوه انتخاب مدیرعامل جدید انجمن موسیقی توضیحاتی ارایه داد.

محمد اله یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی روز هفتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بود که طی حکمی امیرعباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) را به عنوان مشاور ارشد و معاون آفرینش های فرهنگی هنری بنیاد رودکی منصوب کرد.

انتصاب ستایشگر در حالی اتفاق افتاد که وی هم اکنون علاوه بر به عهده گرفتن این سمت، به صورت هم زمان مدیریت انجمن موسیقی ایران را همچنان به عهده داشته و کارهای مربوط به مدیریت این مجموعه مهم عرصه موسیقی را نیز انجام می دهد. مسیری که به دلیل حجم سنگین کارهای مربوط به بنیاد رودکی و همچنین انجمن موسیقی به صورت هم زمان می تواند دربرگیرنده ملاحظات و دشواری هایی باشد که ضرورت انتخاب مدیرعامل جدید انجمن موسیقی را نیز دو چندان می کند.

امیرعباس ستایشگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره نحوه حضور هم زمان خود در انجمن موسیقی و معاونت آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی توضیح داد: براساس حکمی که از سوی دفتر موسیقی برای من صادر شده بود، بنده تا پایان تیر ماه سال جاری برای مدیریت انجمن موسیقی ایران حکم رسمی دارم و براساس همین موضوع همچنان کارهای انجمن موسیقی را به موازات بنیاد انجام می دهم. اما طبیعتا به دلیل حجم زیاد فعالیت های انجمن، نظر هیات امنا، معاونت امور هنری و مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد این است که مدیرعامل جدید انجمن موسیقی هرچه زودتر معرفی شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اقداماتی هم انجام گرفته و امیدوارم به زودی شاهد مهیا شدن این جا به جایی باشیم. اما به طور حتم بنده نظر به وظایف و مسئولیتی که دارم تا معرفی مدیر عامل جدید همه کارها را انجام خواهم داد.

سیدامیرعباس ستایشگر متولد ۱۳۵۸، دانش آموخته دوره کارشناسی موسیقی از دانشگاه سوره، دارای مدرک کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه خوارزمی است.

مدیرعاملی انجمن موسیقی ایران، چندین دوره دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر، بخش نسلی دیگر، دبیری بخش پژوهش، عضویت در هیات انتخاب و داوری بخش موسیقی و رسانه در ادوار مختلف این جشنواره از جمله ماموریت ها و سمت هایی است که ستایشگر تا کنون برعهده داشته است. این در حالی است که عضویت در هیات مدیره مجمع صنفی ناشران موسیقی، انجمن موسیقی استان تهران و کانون پژوهشگران خانه موسیقی، دبیر هنری همایش «حافظ و موسیقی» و «عطار و موسیقی» بخش دیگری از کارنامه فعالیت های وی را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا