بلیت نیم‌بها جواب داد

رئیس کانون پخش‌کنندگان گفت: فروش فیلم و شمار مخاطبان سینماها مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش یافت که به نظر می‌رسد اجرای طرح بلیت نیم‌بها بی‌تأثیر نبود.

علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با فارس درباره فروش فیلم‌‌ها در ماه مهر و مقایسه آن با سال گذشته در همین ماه گفت: بر اساس فروش مکانیزه فروش فیلم‌ها در ماه مهر امسال (96) نسبت به سال گذشته با افزایش 1 میلیاردی مواجه شد و افزایش مخاطب در این ماه را نیز شاهد بودیم این در حالی است که ماه محرم از ابتدای ماه مهر آغاز شد و ما با افت فروش و مخاطب در ماه محرم همه ساله مواجه هستیم اما به نظر می‌رسد طرح نیم بهاء بلیت توانست موفق عمل کند و در ماه مهر با وجود همزمانی با محرم با افزایش فروش و مخاطب روبرو شدیم.

وی ادامه داد: فروش فیلم‌ها در ماه مهر سال گذشته (95) 8 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که امسال با رشد 1 میلیاردی مواجه شدیم و فروش فیلم ها به رقم 9 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید. تعداد مخاطب سال گذشته 1 میلیون و 200 هزار نفر بود که امسال با رشد 20 هزار نفری روبرو شدیم و در ماه مهر تعداد 1 میلیون و 220 هزار نفر از فیلم‌ها در سالن سینما دیدن کردند.

رئیس کانون پخش کنندگان درباره ادامه طرح بلیت نیم بهاء در مقاطع مختلف سال گفت: نظرات مختلفی درباره اجرای طرح بلیت نیم‌بهاء وجود دارد که در کانون پخش کنندگان به آن‌ها توجه می‌کنیم و درباره نحوه اجرای آن کارشناسی لازم صورت می‌گیرد که اگر بتوانیم موافقت سینماها و پخش کنندگان را جلب کنیم بتوانیم در مقاطع مختلف این طرح را اجرایی کنیم . هم اینک تعدادی از سالن‌های سینما ارائه بلیت نیم بهاء را به دو روز در هفته افزایش دادند که نشان می دهد طرح نیم بهاء مورد اقبال مخاطب است.

وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم همانطور که شاهد رشد فروش و مخاطب در ماه مهر بودیم این رشد را در ماه‌های دیگر پاییز هم شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا