توجیه کپی‌کاری توسط مدیر اجتماعی شبکه یک در واکنش به خبر «هفت‌راه»/ هارمونی رنگ دکور کنسرت «ادل» با برنامه علی ضیاء متفاوت است!

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه تلویزیون: روز گذشته در خبری با اشاره به کپی کاری مفرط برنامه های تلویزیونی به ویژه برنامه های گفتگومحور و از جمله برنامه جدید «امشب» با اجرای علی ضیاء، با انتشار عکسهایی (اینجا) ثابت کردیم که حتی دکور این برنامه یک تقلید از دکور  کنسرتهای «ادل» خواننده ی انگلیسی است.

139311261100006684754643

به گزارش «هفت راه»، این خبر در رسانه ها بازخورد فراوانی یافت و در نهایت امروز فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌‌‌وگو با تسنیم سعی کرد به حاشیه ها پایان دهد.

شریعت پناهی درخصوص دکور برنامه «امشب» گفت: درباره دکور «امشب» هم حرف و حدیث بسیاری است. خیلی‌ها از ساختارهای برنامه‌ها نیز می تواند کپی برنامه‌های پخش شده از ماهواره ها باشد. ضمن اینکه دکور یک برنامه تلویزیونی با یک برنامه موسیقی فرق دارد و ما این‌ انتقادات را می‌شنویم و در جهت مرتفع کردن سوء تفاهم گام برمی‌داریم. اما من شباهتی در آن نمی‌بینم چون ایرادی نمی‌بینم. اگر چیزی در جایی خوب است اگر در جای دیگری هم استفاده شود مشکلی هم ندارد.

شریعت پناهی اضافه کرد: در این کنسرت از آباژورهای مختلفی استفاده کردند که در جایی منظم و در جای دیگری غیر منظم بوده و نیز در جایی با تعداد کمتر و در جایی با تعداد بیشتر. در ضمن هارمونی هم که در رنگهای آباژور استفاده کرده با طرح‌ها و رنگهایی که به کار رفته است با دکور برنامه «امشب» متفاوت است.

وی یادآور شد: این موارد همه حواشی است که برای این برنامه ایجاد شده و باید به محتوای آن توجه شود.همین که ما دنبال این بودیم که برنامه دیده شود اینکه انتقاد یا تشکر شود مدنظر ما نبوده و از این حیث رضایت داریم و من آینده برنامه «امشب» را خیلی خوب می‌بینم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا