پناهیان: مساله حجاب با ساخت دو سریال قابل حل است

علیرضا پناهیان عنوان کرد: مسئله حجاب با ساخت دو تا سریال که یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور تهیه شود، قابل حل است. این گفت‌وگوها برای جامعه ما مسخره‌بازی است اینها مسائل مهمی نیست که در حل‌شان ماندیم. من نمی‌دانم این همه برو بیا و بکش و دعوا برای چیست؟
هم میهن نوشت: علیرضا پناهیان از حامیان سعید جلیلی در انتخابات ۹۲ بود و در همه این سال‌ها تحلیل ‎ها درباره جریان پایداری او را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیر و جهت‌دهنده پس از مصباح‌یزدی که پدر معنوی‌شان بوده، معرفی می‎‌کند. این روزنامه در ادامه به برخی سخنان اخیر علیرضا پناهیان اشاره کرد و از قول او نوشت: گر بخواهیم به وزیر ارشاد تذکر دهیم که جلوی تولید و پخش فیلم مستهجن را بگیرد، چه تصویری در ذهن دارید؟ زن سرلخت و نمایش شراب‌خواری و روابط آنچنانی و…منتها از نظر من فیلم مستهجن این نیست. فیلم مستهجنی که وزارت ارشاد نباید اجازه تولید و پخش آن را بدهد یعنی آن فیلمی که زندگی در دنیا را بدون رنج» نشان دهد. (سخنرانی در سالروز شهادت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران)
پناهیان عنوان کرد: مسئله حجاب با ساخت دو تا سریال که یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور تهیه شود، قابل حل است. این گفت‌وگوها برای جامعه ما مسخره‌بازی است اینها مسائل مهمی نیست که در حل‌شان ماندیم. من نمی‌دانم این همه برو بیا و بکش و دعوا برای چیست؟
منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا