خبر ناخوشایند برای هواداران جان اسنو و «بازی تاج و تخت»

شبکه اچ‌بی‌او اسپین‌آف سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» درباره جان اسنو، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه تلویزیونی را کنسل کرد و اعلام کرد که داستان‌های زیادی در این‌باره وجود دارد اما هیچکدام جذابیت کافی ندارند.
همچنان که هواداران «بازی تاج و تخت» برای بازگشت «خاندان اژدها» در تابستان امسال روزشماری می‌کنند، عاشقان جان اسنو باید زمان طولانی‌تری برای بازگشت او منتظر بمانند و حتی شاید چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا که اچ‌بی‌او اسپین آف جان اسنو را کنسل کرده است.پروژه‌های گوناگونی برای ساخت وجود داشت تا زمانی که «خاندان اژدها» انتخاب شد و به موفقیت دست یافت. اما پیشنهادهای دیگر هنوز منتظر تأیید هستند؛ از جمله «اسنو»، مجموعه‌ای که قرار است کیت هرینگتون در نقش اصلی خود در سریال «بازی تاج و تخت» با آن به تلویزیون بازگردد.فصل اول «خاندان اژدها» تابستان سال گذشته پخش شد و توانست رکورد یک سریال جدید در تاریخ این شبکه را بشکند. این پیش‌درآمد به حدود ۱۷۴ سال پیش از ظهور ند استارک، دنریس تارگرین و تیریون لنیستر بازمی‌گردد و بر اساس رمان «آتش و خون» ساخته شده است. شبکه HBO اعلام کرده فصل دوم اسپین‌آف «بازی تاج‌وتخت» را تابستان ۲۰۲۴ پخش خواهد کرد.

هرینگتون به اسکرین رنت گفت: «تا به حال درباره آن صحبت نکردم چون در مرحله گسترش داستان بود و نمی‌خواستم داستان لو برود. در این مرحله به همه زوایا توجه می‌شود تا مشخص شود که ارزش ادامه‌دادن دارد یا خیر.»هرینگتون که اخیرا در «خون برای گردوغبار» نقش آفرینی کرد، افزود: «اکنون این گزینه حذف شد چون نتوانستیم به داستانی برسیم که به اندازه کافی برای همه ما هیجان‌انگیز باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا زمان مناسب آن را کنار بگذاریم. شاید در آینده به سراغ آن برویم، ولی اکنون نه.»هرچند که جان اسنو یکی از قهرمانان این مجموعه تلویزیونی است و پس از پخش چند فصل بدل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال شد، اسپین‌آف موردنظر آنطور که انتظار میرفت، پیش نرفت. در حقیقت هیچکدام از پروژه‌های دیگر «بازی تاج و تخت» به جز «شوالیه هفت قلمرو: شوالیه سرگردان» مورد قبول واقع نشد.اسنو یکی از شخصیت‌هایی است که در سفر حماسی خود در هشت فصل از «بازی تاج و تخت» حضور داشت؛ از عضو خانواده استارک تا نگهبان شب، از زندگی با وحشی‌ها تا کشف هویت واقعی‌اش که از تارگرین‌هاست.

«من و HBO نیز پروژه‌های انیمیشنی خودمان را پیش می‌بریم که در جهان نغمه یخ و آتش اتفاق می‌افتد.»مارتین تایید کرد که هنوز برای هیچکدام از این پروژه‌ها «چراغ سبز» دریافت نکرده است، «اما فکر می‌کنم به ساخته‌شدن چندتایی نزدیک شده باشیم.»پدر وستروس فاش کرد که او چهار سریال انیمیشنی با این غول سرگرمی‌سازی در دست تولید داشته و چندین گروه از نویسندگان در اتاق‌های فکر روی این سریال‌ها کار می‌کردند ولی در نهایت دو پروژه به بایگانی فرستاده شدند.

این نویسنده ۷٥ساله همچین اعلام کرد که سریال «مار دریایی» که پیشتر اعلام شده بود قرار است لایواکشن باشد، حال به انیمیشین تغییر پیدا کرده است. مارتین دلیل این کار را هزینه سنگین تولید عنوان کرد.نام و داستان دو انیمیشنی که مارتین تولیدشان را تایید کرد، کماکان فاش نشده است. پس از پایان فصل هشتم سریال پربیننده «بازی تاج‌و‌تخت» بارها شایعاتی درخصوص ساخت اسپین‌آف از این مجموعه پخش شد؛ از «فلی باتم» تا «ده هزار کشتی».

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا