«عملیات ناپلئون» در شبکه یک

فیلم سینمایی «عملیات ناپلئون» با گویندگی ۲۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.
این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و هیجانی محصول ایسلند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی افشین زی نوری و صدابردار آن مهدی پاینده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، محمد تنهایی، فریناز ثریا، مریم جلینی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مونا خجسته، علی اصغر نیک رضایی، منوچهر زنده دل، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، مرضیه صفی خانی، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، علیرضا کامیابی پور، اردشیر منظم، اسفندیار مهرتاش، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی و افشین زی نوری صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم درباره یک اسکی باز به نام کریستین است که در چنگال ماموران سیا به سرپرستی ویلیام، اسیر می‌شود. آلیس، خواهر او، که وکیل است، باید راز لاشه هواپیمایی را که از جنگ جهانی دوم، در یخچال‌های ایسلند مدفون بوده و کریستین آن را تصادفی پیدا کرده کشف کند تا بتواند برادرش را نجات دهد. او در آخر موفق می‌شود.

«عملیات ناپلئون» اثری هیجان‌انگیز و ماجراجویی است که بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام ساخته شده است. فیلم هم داستانی جذاب دارد که مخاطب را با خود همراه می‌کند هم ساخت آن خوب است، هم سرشار از صحنه‌های تعقیب و گریز و اکشن است و هم لوکیشن آن که یخچال های طبیعی ایسلند است تصاویر را چشم نواز کرده است. مجموع این ویژگی‌ها آن را به اثری جذاب و تا حدودی متفاوت به ویژه برای دوستداران آثار حادثه ای تبدیل کرده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ یک، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا