مجتبی امینی: مردم مراقب کشورشان هستند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که مراقب کشورشان هستند.

مجتبی امینی پس از رای دادن در تالار وحدت اظهار داشت: خدا را شاکریم با وجود شرایط سخت کنونی کشور در حوزه اقتصادی و دیگر حوزه‌ها که شاید نارضایتی‌هایی هم وجود دارد و حق هم دارند، مردم مسیر زندگی را پیش می‌برند و با بصیرتی که وجود دارد همه دست به دست هم داده‌اند، با مودت و همدلی گرد هم و پای انتخابات آمدند و نشان دادند مراقب کشورشان هستند.

بالاترین سرمایه یک کشور امنیت آن است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بالاترین سرمایه یک کشور امنیت آن است که مردم نشان دادند با حضورشان در انتخابات از این سرمایه مراقبت می‌کنند.

امینی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه و کشورهای همسایه افتاده همه مردم می‌دانند که با حضور منسجم و دلسوزانه‌شان و با بصیرت خود مراقب این امنیت که دستمان رسیده و باید از آن صیانت کنیم، هستند.

صندوق‌ها شلوغ است

امینی افزود: صندوق‌ها شلوغ است و مردم مراقب این خاک، آب، مام وطن هستند. امیدواریم مسئولانی که در آینده بر سر کرسی‌ها می‌نشینند قدر این مردم را بدانند و دلسوزانه در همه حوزه‌ها برای کشور و مردم بجنگند.

امینی گفت: حوزه فرهنگ و سیاست و اقتصاد فرقی ندارد، همه حوزه ها باید دلسوزانه مدیریت شود، تنها چیزی که مهم است مردم و خاک میهن است؛ آینده پر امید را پیش رو خواهیم داشت و برای آبادانی کشور دست به دست هم می‌دهیم.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا