اعتراض پخش‌کنندگان به فیلم‌های نوروز۱۴۰۳/ چینش تغییر می‌کند؟

داریوش بابائیان از اعتراض پخش‌کنندگان به فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و ابراز امیدواری کرد که چینش این فیلم‌ها بااضافه‌شدن سه فیلم کمدی و پرنشاط تغییر کند.

«داریوش بابائیان» ضمن انتقاد از چینش فیلم‌های نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما امروز در کانون پخش‌کنندگان جلسه‌ای داشتیم و اعتراضی را در همین زمینه، خطاب به مدیرکل نظارت وارزشیابی نوشتیم.

او افزود: ما معتقدیم با توجه به این که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و عمده روزهای این ماه، باید توام با شادی و نشاط باشد،منطقی آن است که تعداد بیشتری از فیلم‌های شادی‌آفرین روی پرده برود، این در حالی است که از هفت فیلم اعلام شده برای اکران نوروز، ولو با حضور یک فیلم کودک و با احتساب این که کودک، خانواده را به سالن سینما می‌کشاند، به سختی بتوان دو فیلم شاد را پیدا کرد.

این تهیه‌کننده وپخش‌کننده باسابقه با اشاره به این که از بین هفت فیلم اعلام شده، فقط فیلم تمساح خونی (جواد عزتی) پتانسیل جذب بالای مخاطب را دارد، گفت: انتخاب فیلم‌هایی که برای نوروز۱۴۰۳ چینش کرده‌اند، اشتباه است و امیدوارم پس از مکاتبه پخش‌کنندگان با سازمان سینمایی ترتیبی داده شود تا چینش فیلم‌ها دستخوش تغییر شود وحداقل پنج فیلم از بین فیلم‌های نوروز را فیلم‌های پرمخاطب و شاد تشکیل دهند.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا