واکنش مجری «سلام صبح‌بخیر» به تبلیغات سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی

ژیلا صادقی مجری برنامه «سلام صبح بخیر» در واکنش به تبلیغات سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی گفت: تنها توجه سلبریتی‌ها به جیب خودشان بوده است.
ژیلا صادقی مجری برنامه «سلام صبح بخیر» در این برنامه به ماجرای کوروش کمپانی واکنش نشان داد و درباره این موضوع گفت: برای همکاران محترم خودم چه در عرصۀ بازیگری و چه در عرصۀ اجرا با توجه به تجربه‌ای که کسب کردم می‌گویم در همه جای دنیا افراد مشهور یا سلبریتی‌ها، ورزشکار‌ها، بازیگرها و در کل آدم‌هایی که باتوجه به اثری که خلق می‌کنند چهره می‌شوند. درواقع استاندارد جهانی است که وارد دنیای تبلیغات می‌شوندوی افزود: همکار محترم من تو از این قاعده مستثنی نیستی؛ اگر سوادت را در زمینه مارکتینگ بالا ببری و قوانین کامل آن را مطالعه کنی و اشراف پیدا کنی دیگر فقط به خاطر آن مقداری که یک کمپانی یا برند به تو پیشنهاد می‌ده و به خاطر مقدار کمی پول با باورهای مردم بازی نمی‌کنی، با اموال مردم شوخی نمی‌کنی و از سکویی که داری سوء استفاده نمی‌کنی.مجری «سلام صبح بخیر» ادامه داد: تو بین مردم چهره و محبوب هستی و آنها حرف تو را قبول دارند؛ به این جمله من دقت کن مردم حرف تو را قبول دارند؛ حتی اگر روز باشد و بگویی شب است مردم حرف تو را می‌پذیرند. تو در مورد کارت چه قدر تخصص داری، به چه میزان با دنیای تبلیغات آشنا هستی، از وجدان کاریت به چه میزان استفاده می‌کنی ؟ژیلا صادقی در ادامه اظهار کرد: از اینجا به بعد به خصوص از هنرمندان جوان ما خواهش می‌کنم وقتی می‌خواهند وارد این عرصه شوند و می‌دانند که این قصه نیز وجود دارد، کنار بحث تبلیغات، علم و آگاهی خود را در زمینه تبلیغات بالا ببرند.

وی تصریح کرد: کدام آدم عاقلی می‌پذیرد که وقتی به عنوان مثال قیمت این تخت شاسی مثبت n است، اگر شما بگویید که یک نفر این تخته شاسی را می‌خواهد با قیمت منفی n بدهد اصلا به عقلتان نگاه کنید، واقعاً همچین چیزی مسخره بود. خانم یا آقای هنرمند شما چرا زیر بار رفتید؟مجری «سلام صبح بخیر» با بیان این سوال که چرا سلبریتی‌ها کوروش کمپانی را تبلیغ کرده‌اند عنوان کرد: تنها توجه سلبریتی‌ها به جیب خودشان بوده است.ژیلا صادقی با اشاره به استوری‌های الهام حمیدی که در آن‌ها گفته است من هم فریب کوروش کمپانی را خورده‌ام و حتماً پیگیری قانونی می‌کنم گفت: من نمی‌توانم این حرف الهام حمیدی را بپذیرم زیرا او سال‌های سال فعالیت می‌کند و در عرصه‌های دیگر نیز دیده‌ام که تبلیغات را نه به شکل حرفه‌ای ولی انجام داده است و از او خیلی بعید است که بعد از این همه سال کسوت در این کار و هنرمندی بخواهد بگوید که من گول خورده‌ام. بعد از این حرف‌ها من نگران او می‌شوم.

وی در ادامه با طرح سوالی از الهام حمیدی تصریح کرد: آیا با این حرف‌های او مال از دست رفته مال باختگان باز می‌گردد؛ او پول دارد و می‌تواند وکیل بگیرید اما خیلی از مال باختگان پول گرفتن وکیل را نیز ندارند. آیا موافق هستی چند وکیل برای مالباخته‌ها بگیری، زیرا تو آنها را تشویق کرده‌ای و تو آنها را در این مسیر انداخته‌ای.این مجری در پایان خاطرنشان کرد: از همکارم خیلی عذرخواهی می‌کنم که اینقدر رک صحبت می‌کنم، اما شما با اعتماد بیجایی که به کمپانی کوروش فراری داشتید و مردم نیز به شما اعتماد داشتند باعث شدید مشتری‌های زیادی ضرر کنند و الهام حمیدی، همکاران محترم و خیلی از بازیگران دیگر عذر‌خواهی شما کاری را درست نمی‌کند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا