تدارک رسانه ملی برای مخاطبان/ از حضور جواد رضویان تا کامران نجف‌زاده

 

رسانه ملی این روز‌ها برنامه‌های جدیدی همچون برنامه «معرکه» با اجرای سیدجواد رضویان، «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده، «جام آرزوها» با حضور جناب‌خان، «شکوفا» به میزبانی امین زندگانی، «بگو بخند» با داوران جدید، «نسیمیشو» با اجرای پرهام عمرانی را برای مخاطبان تدارک دیده است که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

معرکه

«معرکه» تازه‌ترین برنامه شبکه سه است که در قالب یک مسابقه با تمرکز بر وجه سرگرمی تولید می‌شود. در هر قسمت از این مسابقه، دو گروه شرکت کننده برای کسب جایزه ۶۰ میلیونی با هم به رقابت می‌پردازند.

در هر قسمت ۶ نفر که توانایی، استعداد و یا شغل ویژه‌ای دارند، یک به یک در صحنه حضور پیدا می‌کنند و گروه‌های شرکت‌کننده باید از طریق سرنخ‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، حرفه یا توانایی آن ۶ نفر را حدس بزنند.

معرکه با اجرای سیدجواد رضویان، جدیدترین برنامه تلویزیون است که تهیه‌کنندگی آن را حمید مراوندی به عهده دارد و محمدرضا رضاییان کارگردان این مسابقه است.

این مسابقه جمعه، شنبه و یکشنبه‌ها به صورت هفتگی ساعت ۲۲:۲۰ روی روی آنتن می‌رود.

کامران نجف‌زاده

برمودا

«برمودا» به میزبانی کامران نجف‌زاده از شبکه نسیم پخش می‌شود. «برمودا» تاک شویی صمیمانه و متفاوت است که برای نخستین بار نجف‌زاده را به عنوان یک مجری به مخاطب خود معرفی می‌کند. او همچنین سرپرستی گروه نویسندگان برنامه را هم برعهده دارد.

مهمان‌های نجف‌زاده از ناگفته‌های زندگی خود می‌گویند و موازی با صحبت‌های عمیق و حتی گاهی غافلگیر کننده، فضایی فانتزی، شاعرانه و حتی طنز را نیز در این برنامه تجربه می‌کنند.

این برنامه با شعار «به وقت پیدا شدن» پخش خود را آغاز می‌کند و سه‌شب در هفته یعنی شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ راهی شبکه نسیم می‌شود.

نسیمیشو

«نسیمیشو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی برنامه جدیدی است که روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

«نسیمیشو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌آید و با دعوت از عوامل برنامه‌ها به آن‌ها می‌پردازد.

به فراخور عوامل دعوت شده بخش‌های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می‌شود، در بخش «پشت صحنه» به اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها پرداخته می‌شود، همچنین در بخش «اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با سلبریتی‌های خارجی به روش هوش مصنوعی گفتگو می‌کنند. در بخش «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می‌روند که با هم کدورت دارند تا آن‌ها را با هم آشتی دهند.

در بخش استند آپ کمدی، هانا ستوهی و محمدحسین توسلی افراد برگزیده مسابقه «خنداننده شو» حضور دارند.

«نسیمیشو» چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها هر هفته با شعار «حتی به یه لبخند» ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

جام آرزوها

«جام آرزوها» به تهیه‌کنندگی مشترک پژمان ماندگاری و ابوالفضل اکبری و اجرای پژمان بازغی قرار است با محوریت محقق کردن آرزوی کودکان روی آنتن می‌رود.

جناب‌خان که چهره ورزشی و شناخته شده‌ای برای بچه‌ها دارد، تنها یکی از چهره‌هایی است که در «جام آرزوها» حضور دارد.

قرار است چهره‌های دیگر، از بازیگران تا ستاره‌های فوتبال، از این برنامه و پویش حمایت کنند.

در برنامه «جام آرزوها»، یک‌سری گفتگو با ستاره‌های خاص در دل برنامه پخش می‌شود. بخشی از گفتگو‌ها فوتبالی و بخش دیگر مربوط به برآورده کردن آرزوهاست.

امین زندگانی

شکوفا

برنامه تلویزیونی «شکوفا»، توسط موسسه فرهنگی هنری هشت اقلیم و به تهیه‌کنندگی میر محمدحسین رضوی و با میزبانی امین زندگانی، با هدف آشنا کردن مردم با حوزه دانش‌بنیان‌ها و تامین مالی این شرکت‌ها جهت رشد تولید، در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک و با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید و روز‌های شنبه و دوشنبه، ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فرایند حضور شرکت‌کننده در مسابقه به این شکل است که پس از ثبت‌نام متقاضیان در برنامه و پس از بررسی دقیق درخواست دهنده، شرکت‌های منتخب وارد مسابقه خواهند شد. در ادامه تیم‌های منتخب فرصت ارائه ۵ دقیقه‌ای در برنامه و در حضور داوران و مخاطبان تلویزیونی را دارند. با ارائه شرکت کننده‌ها داوران مسابقه به بررسی طرح شرکت، نرخ سود آن، بازار تضمین شده و مسائل مختلف طرح‌ها می‌پردازند.

در پایان هر قسمت، داوران طرح برگزیده را معرفی می‌کنند و طرح منتخب در یکی از سکو‌های تامین‌های مالی جمعی مورد تایید فرابورس قرار می‌گیرد و مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند با حداقل سرمایه (از ۱۰۰ هزار تومان) در آن طرح مشارکت کنند. شایان ذکر است که صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اصل پول سرمایه‌گذاری شده را در طرح برگزیده به صورت ۱۰۰ درصد بیمه و تضمین خواهد کرد.

داوران بگو بخند
بگو
 بخند

همچنین «بگو بخند» عنوان برنامه‌ای در شبکه نسیم با اجرای عبدالله رواست که فصل دوم آن به تهیه‌کنندگی سید احسان حسینی تولید می‌شود.

فصل دوم این برنامه با داوری علیرضا خمسه، نعیمه نظام‌دوست، شهاب عباسی و شهرام شکیبا یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم‌پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا