جان استاتام مغلوب «دختران بدجنس» در گیشه هالیوود!

جان استاتام قهرمان اکشن این روزهای سینما  نتوانست با فیلم تازه اش در صدر جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی قرار گیرد و مغلوب «دختران بدجنس» شد.

«محافظ زنبور» میدان رقابت را به نسخه سینمایی کمدی اکشن «دختران بدجنس» واگذار کرد.

دختران بدجنس موفق شد با افتتاحیه ای ۲۸ و ۵۰۰ هزار دلاری در جایگاه نخست جدول گیشه سینماها قرار گیرد.

محافظ زنبور هم  با افتتاحیه ای نزدیک به ۱۷ میلیون دلار، ردیف دوم جدول گیشه را در اختیار گرفت.

داستان دختران بدجنس که اقتباسی از یک نمایش موفق صحنه ای برادوی است، در رابطه با دختر جوانی است که برای کار وارد رستورانی مشهور می شود و در آنجا رودرروی دختران دیگری قرار می گیرد که مشغول به کار هستند.

محصول تازه کمپانی پارامونت با هزینه تولید ۳۶ میلیون دلاری تهیه شده و با توجه به فروش جهانی ۴۱ میلیون دلاری آن در سه روز اول اکران عمومی، می توان به آن لقب کاری موفق و پرفروش را داد.

این کمدی نوجوانانه هیچ بازیگر سرشناسی ندارد و خانم سامانتا جین در اولین تجربه فیلمسازی اش، آنرا براساس داستان فیلمنامه ای از تینا فی بازیگر سیاه پوست سینما کارگردانی کرده است.

این فیلم را نباید با کمدی اکشن خانوادگی پرفروش جیمی لی کرتیس به همین نام که در چند قسمت تولید شده اشتباه گرفت.

محافظ زنبور محصول جدید کمپانی مترو گلدوین مه یر و شبکه آمازون، داستان مردی را تعریف می کند که قبل از این یک مامور زبده بوده و حالا در کار زنبور داری است وقوع یک اتفاق، او را دوباره به دنیای اکشن کاری برمی گرداند تا انتقام یک ماجرای قدیمی را بگیرد.

کارگردانی محافظ زنبور را دیوید آیر براساس فیلمنامه ای از کرت ویمر انجام داده و مشخص نیست چند میلیون دلار، صرف تولید آن شده است.

«وونکا» با فروشی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری در ردیف سوم جدول گیشه قرار گرفت تا فروشی کلی آمریکایی خوذد را به رقم مقبول ۱۷۶ میلیون دلار برساند.

دو فیلم «هرکسی بجز تو» و «مهاجرت» هم فروش هایی ۷ و ۶ میلیون دلاری را تجربه کردند و فروش کلی خود را به رقم های ۵۵ و ۸۶ میلیون دلار رساندند.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا