«بهترین» به نمایش خانگی آمد

فیلم «بهترین»، محصول کشور آمریکا، با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

فیلم «بهترین Finestkind» به کارگردانی برایان هگلند، با دوبله اختصاصی و کیفیت HD از امروز در شبکه نمایش خانگی در اختیار علاقه‌مندان به آثار این کارگردان قرار گرفت.

هگلند برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی به همراه کرتیس هنسن برای فیلم «محرمانه لس‌آنجلس» در سال ۱۹۹۷ شده‌است. مدت زمان فیلم بهترین ۱۲۰ دقیقه است و در ژانر جنایی قرار می‌گیرد. بن فاستر، توبی والاس و جنا اورتگا در گروه بازیگران این اثر حضور دارند.

فیلم بهترین توسط ام‌تی‌وی فیلمز، تولید شده و پارامونت پلاس توزیع آن را برعهده دارد. وحید منوچهری مدیریت دوبلاژ و محمد شریفی مسئول ترجمه این پروژه است. صدابرداری، باند و میکس برعهده محمد مصطفی‌زاده است و نرگس فولادوند، فاطمه صبا‌، ناهید حجت پناه‌ سارا جواهری، محمود قنبری، عباس نباتی، افشین زینوری، منوچهر زنده دل، ایوب آقاخانی، امیر منوچهری، محمد بهاریان، علیرضا ناصحی، سعید داننده، علیرضا علیشاهی و وحید منوچهری صداپیشگان این فیلم هستند.

فیلم «بهترین» یک اثر جنایی و دلهره‌آور است که حول محور دو برادر با بازی فاستر و توبی والاس که به طور جداگانه بزرگ شده‌اند و در بزرگسالی به هم می‌پیوندند، می‌پردازد. شرایط ناامید کننده باعث می‌شود که برادران با یک سندیکای جنایی بوستون معامله کنند، که خطری برای برادران و پدرشان (تانی لی جونز) و همچنین یک زن جوان (جنا اورتگا) به همراه دارد.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا