خزاعی: در حال طراحی پلتفرم مخصوص مستند و فیلم کوتاه هستیم

محمد خزاعی در حاشیه اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت از راه‌اندازی پلتفرمی مخصوص به مستند و فیلم کوتاه خبر داد.

محمدخزایی رییس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران در حاشیه جشنواره «سینما حقیقت» گفت: جشنواره امسال تفاوت‌های جدی با سالهای گذشته داشت بسیار با شکوه برگزار شد. اگر امسال شاهد این شکوفایی این جشنواره هستیم ماحصل زحماتی است که در ادوار گذشته کشیده شده است. تنوع موضوع، حضور نسل های مختلف و حضور جدی بانوان و شهرستان‌ها است که حائز اهمیت بود. برنامه ریزی که داشتیم دارد جواب می‌دهد. با همین رویه که دوستان در حال فعالیت هستند با نگاه ویژه تر برای سال آینده سینما حقیقت حضور خواهد داشت.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات فیلمسازان و مستندها پخش و نمایش آن است. در این دو سال پاتوق هایی فیلم کوتاه مستند در سینماها راه‌اندازی کردیم. در حال طراحی پلتفرم تخصصی برای حوزه فیلم کوتاه و مستند هستیم که راه اندازی خواهد شد که عرضه نمایش آثار داخلی و خارجی را خواهیم داشت که ممکن است دو زبانه باشد.

خزایی درباره بخش سرباز وطن گفت: هر سال برای ادای دین به حاج قاسم سلیمانی جایزه سرباز وطن در جشنواره سینما حقیقت برگزار می‌شود. فیلم ها و آثاری که در جشنواره ها با موضوع حاج قاسم ساخته می‌شود ادای دینی به مرد بزرگی است که همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا