ویژه برنامه «از مامان بگو» در ایام فاطمیه دوم به شبکه دو می‌آید

برنامه «از مامان بگو» به مناسبت ایام فاطمیه دوم، از ۲۳ تا ۲۷ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. این برنامه در آستانه ایام فاطمیه دوم با موضوع مادری، مادرانگی و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) سعی دارد روایتگر بخشی از خاطرات مهمانان برنامه باشد که توانسته‌اند با توسل به بانوی دو عالم به حاجات و نیت‌های خود دست یابند.

ثریا عبداللهی (شخصیت واقعی فیلم سینمایی سرهنگ ثریا) و اکرم منتظری‌نیا (مدیر دبیرستان) دو تن از مهمانان این برنامه هستند که با حضور در برنامه و گفتگو با زهرا شوقی، خاطراتی از نقش توسل به خانم فاطمه زهرا (س) در برهه‌های مختلف زندگی‌شان را بیان می‌کنند.

از جمله سوژه‌هایی که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می‌شود، می‌توان به خاطرات مؤسس حسینیه فاطمه زهرا (س) در شهریار اشاره کرد. حسینیه‌ای که ابتدا با همین نام در خوزستان و جنوب فعالیت داشته، ولی بعد از بمباران و از بین رفتن آن با انتقال به شهریار، فعالیت گسترده خود را از سر گرفت.

مهمان دیگر این برنامه از تأسیس خیریه‌ای می‌گوید که با توسل به خانم فاطمه زهرا (س) توانسته در انجام کار‌های جهادی موفق باشد.

این برنامه در پنج قسمت علاوه بر گفتگو با مهمانان شامل آیتم‌های مختلفی همچون بخش صحیفه فاطمی با اجرای هانی چیت‌چیان است.

برنامه «از مامان بگو» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مریم نیکانلو و اجرای زهرا شوقی است که به مناسبت ایام فاطمیه دوم، از پنجشنبه ۲۳ تا دوشنبه ۲۷ آذر حوالی ساعت ۱۹ به صورت زنده مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا