فیلمی با محوریت کربلا متقاضی فیلم فجر

نخستین عکس‌ها از فیلم سینمایی «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری با مضمون قصه‌ای از کاروان اهل بیت(ع)‌ پس از واقعه کربلا منتشر شد.

در این فیلم که محصول مشترک بنیاد شهید و بنیاد سینمایی فارابی به شمار می‌رود، داریوش یاری با بهره‌گیری از یک فیلمنامه دراماتیک، روایت تفکر برانگیزی از حرکت کاروان اهل بیت (ع) در مسیر کوفه را به تصویر کشیده است.

سیده شهره موسوی، مهدی زمین پرداز، پیام احمدی نیا، نادر فلاح، علیرضا استادی، سیامک صفری و…. از جمله هنرمندانی هستند که در این فیلم سینمایی عاشورایی نقش‌آفرینی کردند.
«شور عاشقی» سومین ساخته سینمایی داریوش یاری است که برای‌ حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده می‌شود.‌ تصویربرداری این فیلم در یکی از مناطق کویری خور و بیابانک بطور کامل به اتمام رسیده و این فیلم اکنون آخرین مراحل امور فنی را سپری می‌کند.
گفتنی است: چندی پیش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی از تولید ۱۷ فیلم سینمایی مشارکتی این بنیاد خبر داده بود که پس از اعلام نام فیلم‌های «شه سوار»، «آسمان غرب»، «میرو» و «صبح اعدام»، اکنون نام فیلم سینمایی «شور عاشقی» نیز به عنوان‌ یکی دیگر از تولیدات امسال بنیاد فارابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا