عکس جدیدی از سریال کمدی تلویزیون/ «بدل» در راه

این روزها چند سریال تلویزیونی جلوی دوربین است برخی از آنها کمدی‌اند که «بدل» علی مسعودی با حضور بازیگران شناخته شده در ده ونک مشغول به فیلمبرداری‌اند.

سریال‌های کمدی تلویزیون از «نون‌خ» که در چابهار و سیستان و بلوچستان مشغول فیلمبرداری‌اند و حمیدرضا آذرنگ و سعید آقاخانی می‌کوشند اتفاقات جدیدی را خلق کنند. سریال «زیرخاکی» که کم و بیش خبرهایی به گوش می‌رسد مهیای شروع تولید می‌شوند و چند سریال دیگر که مشغول فیلمبرداری‌اند.

در میان این سریال‌ها «بدل» علی مسعودی هم در تلاش است خودش را به آنتن نزدیک کند. تصویری از شهرام قائدی در کنار هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی و اصغر حیدری گویای اتفاقات جالب و داستان با نشاطی که موقعیت‌های کمدیِ امروزی را خلق می‌کند.

البته این سریال بازیگران دیگری هم دارد از جمله ساعد هدایتی که با بازی در سریال‌های مهران مدیری بیشتر شناخته می‌شود این روزها در «بدل» تلویزیون نیز بازی می‌کند و بعد از مدت‌ها «دنگ و فنگ روزگار» و «ارثیه پدری» برمی‌گردد.  یا اشکان اشتیاق که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» او از تلویزیون دوباره پخش می‌‌شود و آخرین کارهای او به «بوتیمار» و «پلاک 13» برمی‌گردد حالا قرار است با این سریال دوباره به آنتن نوروزی برگردد.

در این راستا چند بازیگر جدید هم معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

سریال «بدل» ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد.

با وجود اینکه مهدی نقویان این سریال را به عنوان سریال طنزِ تلویزیون معرفی کرده و سریالی همچون «نون‌خ5»، «رستگاری» که سریال نوروز و ماه رمضان به حساب می‌آید از گوشه و کنار هم مجموعه‌های دیگری مطرح می‌شوند که به آنتن نوروز و رمضان خواهند رسید.

باید دید تصمیم تلویزیون با تغییر در نظام پخش برای چیدمانِ ترکیب نوروزی خود دو سریال طنز هر شبی و یک سریال ماورایی (رستگاری) و یک سریال فاخر در شبکه‌های یک و سه سیما به صورت دو روز آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) پخش درنظر می‌گیرد یا ترکیب به گونه‌ای دیگر انتخاب می‌شود؟

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا