برگزاری کارگاه داریوش فرهنگ در موزه سینما

کارگاه “کارگردانی و بازیگری در سینما” توسط داریوش فرهنگ در موزه سینما برگزار می شود.

برخی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف سینما به صورت همزمان فعالیت می‌کنند.

داریوش فرهنگ از جمله سینماگران شناخته شده‌ای است که بیش از چهار دهه در سینما و تلویزیون به عنوان کارگردان و بازیگر حضور داشته و در این مدت آثار به یاد ماندنی را کارگردانی کرده است و یا به عنوان بازیگر در آنها نقش آفرینی کرده است.
موزه سینمای ایران با توجه به تجربه و تخصص داریوش فرهنگ در حوزه کارگردانی و بازیگری کارگاه “کارگردانی و بازیگری در سینما” را با حضور این هنرمند برگزار می کند.
این کارگاه روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه ساعت ۱۵ ویژه اعضا باشگاه مخاطبان در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به لینک clubmuseum.ir/workshops/34 ثبت نام کنند.
داریوش فرهنگ در این کارگاه به مباحثی همچون کارگردانی در سینما شامل ایده و اجرا، حضور به عنوان بازیگر در آثار کارگردانان دیگر، حضور همزمان به عنوان بازیگر و کارگردان در یک اثر، هدایت بازیگران و ارتباط با عوامل فیلم سبنمایی و… خواهد پرداخت.
در کارنامه هنری داریوش فرهنگ کارگردانی آثاری همچون:  طلسم، تکیه بر باد، یک گزارش واقعی، دو فیلم با یک بلیت و… همچنین کارگردانی مجموعه های تلویزیونی سلطان و شبان، طلسم شدگان، تولدی دیگر، راه شب و … دیده می شود.
وی همچنین  در آثاری همچون محمد رسول الله( ص)، شاید وقتی دیگر، سفر، دو فیلم با یک بلیت و مجموعه های تلویزیونی کلاه پهلوی، بی گناهان، در جستجوی آرامش، سلمان فارسی، معصومیت از دست رفته و ..‌. نقش آفرینی داشته است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا