تمدیدهای پی در پی برای کنسرت مجید انتظامی و ارکستر ملی ایران

کنسرت مجید انتظامی که قرار است با همراهی ارکستر ملی ایران برگزار شود، با استقبال ویژه‌ای مواجه شده و تا کنون برای پنج شب تمدید شده است.

مجید انتظامی سال گذشته می‌خواست با ارکستر ملی ایران روی صحنه برود. کنسرتی که رپرتوارش مجموعه‌ای از آثار ماندگار انتظامی بود. کنسرت را هم «همراه با خاطره‌ها» نام‌گذاری کرده بودند. اما اتفاقاتِ سال اخیر در کشورمان باعث شد که این کنسرت لغو شود.

مجید انتظامی اگر سال گذشته این کنسرت را برگزار می‌کرد، بازگشتش به صحنه پس از 10 سال رقم خورده بود.

حالا قرار است همان اجرا امسال و در آذرماه برگزار شود. در ابتدا قرار بود این اجرا فقط برای روز 14 آذر برگزار شود. حالا اما با استقبال مخاطبان، برای روزهای 15، 16، 17 و 18 آذر هم تمدید شده است.

به این ترتیب مجید انتظامی از هفته آینده و پس از یازده سال روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت تا ارکستر ملی ایران را رهبری کند. انتظامی در این کنسرت‌ها قطعاتِ ماندگارِ خودش در موسیقی ایران را اجرا می‌کند.

همچنین در روزهای گذشته سید محمود اسلامی با حضور در تالار وحدت به تماشای تمرین ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مجید انتظامی با عنوان «همراه با خاطره ها» نشست.

وی در این رویداد از زحمات استاد انتظامی و نوازندگان این ارکستر در راستای آماده‌سازی اجرای ویژه ارکستر موسیقی ملی ایران قدردانی کرد.

در حاشیه این بازدید با حضور عباس زارع معاون هماهنگی بنیاد رودکی، حسن سهرابی معاون آفرینش‌های هنری از روند آماده‌سازی ارکستر گزارشی ارائه کرد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا