فیلم جدید «بورن» ساخته می‌شود

کمپانی یونیورسال در مراحل اولیه ساخت فیلم جدیدی درباره «جیسون بورن» است و «ادوارد برگر» فیلمساز «در جبهه غرب خبری نیست» در حال مذاکره برای کارگردانی است.

این فیلم جدید آخرین قسمت از سری فیلمهای پرفروش «بورن» خواهد بود که تاکنون پنج قسمت از آن ساخته شده و در چهار قسمت «مت دیمون» ایفاگر نقش اصلی بوده است. این مجموعه فیلم تاکنون بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخته است.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت است، بنابراین هرگونه بازگشت بزرگ به دنیای جیسون بورن ممکن است در آینده ای دور روی دهد. در حال حاضر هیچ فیلمنامه‌ای در دست کار نیست و نویسنده‌ای هم نپیوسته است و مشخص نیست که آیا بازیگران اصلی در این قسمت جدید ظاهر خواهند شد یا خیر.

«مت دیمون» اولین بار در سال ۲۰۰۲ نقش این قاتل فراموش شده را در «هویت بورن» بازی کرد و آخرین بار نیز این نقش را در فیلم «جیسون بورن» در سال ۲۰۱۶ تکرار کرد. «جرمی رنر»، در سال ۲۰۱۲ در فیلم «میراث بورن» بازی کرد و احتمال حضور او در قسمت جدید بیشتر است.

در صورت بسته شدن قرارداد؛ «ادوارد برگر» کارگردان فیلم برنده اسکار «در جبهه غرب خبری نیست» به مجموعه ای از کارگردانان سری فیلم های «بورن» ملحق می شود که شامل «داگ لیمان» (۲۰۰۲ هویت بورن)، «پل گرین گراس» (۲۰۰۴ برتری بورن)، (۲۰۰۷ اولتیماتوم بورن) و (۲۰۲۶ جیسون بورن) و و «تونی گیلروی» (میراث بورن) می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا