مدیریت پردیس شهرزاد به سرمایه‌گذار «تئاتر لاکچری» رسید

مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد به محمدصادق رنجکشان واگذار شد. نام او به دلیل سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی در پروژه‌های سینمایی و همچنین حمایت از تئاتر لاکچری «بینوایان» در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

به گزارش فارس، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد مدیریت این مجموعه به محمدصادق رنجکشان واگذار شده است. پیش از این مدیریت «پردیس تئاتر شهرزاد» بر عهده شهرزاد جعفری (فرزند قاسم جعفری، کارگردان سینما و تلویزیون) بوده است.

گفته شده جعفری به دلیل ادامه تحصیلات در مقطع دکتری از نیمه اسفندماه ۹۷ به عنوان رئیس هیئت مدیره با این مجموعه همکاری خواهد داشت.

به نوشته روابط عمومی شهرزاد، تا کنون تغییری در تیم مدیران این مجموعه ایجاد نشده است و همان ترکیب قبلی، به فعالیت‌های خود ادامه خواهند.

مجوز فعالیت پردیس شهرزاد در دی ‌ماه امسال بیش از سه هفته به دستور دادگستری باطل شده بود(+). این تماشاخانه خصوصی با ۳ سالن و حدود ۷۰۰ صندلی، فعالیت خود را از خردادماه سال ۱۳۹۶ را آغاز کرده است. در پاییز همان سال برخی کارگردان‌ها از جمله «حمیدرضا نعیمی» از شیوه قرارداد و پرداخت‌ها در این تماشاخانه به شدت انتقاد کرده بودند.

باید دید ادامه فعالیت نخستین پردیس خصوصی تئاتر کشور با مدیریت رنجکشان چه نتایجی خواهد داشت؟ به ویژه اینکه نام او به دلیل سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی در پروژه‌های سینمایی و همچنین حمایت از تئاتر لاکچری «بینوایان» در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا