یک تکذیبیه عجیب از سوی حمید نعمت الله!

در شماره دوم ماهنامه «نزدیک» ترجمه مصاحبه‌ای از حمید نعمت‌اله با روزنامه «سیدنی‌ مورنینگ هرالد» منتشر شد که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف بازنشر شد و مورد توجه قرار گرفت. حمید نعمت‌اله اما پس از بازخورد فراوان گفتگویش در صحبت با یکی از کانال‌های تلگرامی در عین تائید اصل مصاحبه محتوای آن را به دلیل ضعف خبرنگار در زبان فارسی رد کرده است، درحالیکه خبرنگار مصاحبه‌کننده اساسا ایرانی‌ست.

نکته‌ی مهم اما این است که متن گزارش خانم «نسیم خادم»- خبرنگار روزنامه سیدنی مورنینگ- اساسا ضدسینما و دولت ایران است و تنها بخش‌هایی از این متن که به دفاع از ایران و سینمای آن می‌پردازد بخش‌های گفتگو با نعمت‌اله است، بنابراین اساسا اگر قراربود گفتگوی آقای نعمت‌اله قلب شود و محتوایی خلاف گفته‌های واقعی او منتشر گردد طبعا باید به نفع تائید کلیت گزارش می‌بود نه عکس و خلاف آن.

جز این میزان دقت در تحلیل‌های نقل شده از سوی نعمت‌اله در این مصاحبه باعث می‌شود ادعای نعمت‌اله در مورد عدم صداقت و دقت از سوی خبرنگار و مسلط نبودن او را دچار ابهام جدی نماید.

با این اوصاف ماهنامه «نزدیک» لینک اصل گزارش و مصاحبه‌ی روزنامه «سیدنی مورنینگ هرالد» با حمید نعمت‌اله را برای اثبات امانتداری خود و همچنین سنجش میزان صداقت حمید نعمت‌اله در تکذیب این مصاحبه منتشر می‌کند.

لینک مطلب در سایت سیدنی مورنینگ هرالد:
goo.gl/4FkkU7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا