تهیه کننده «خانه به دوش»: باید همیشه در حال تحول باشیم؛ «جان برادر» در دست تولید

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال‌هایی نظیر «خانه پدری»، «خانه به دوش» و «دلدادگان» درباره دوره تحول در رسانه ملی گفت: ما باید همیشه در حال تحول باشیم و به نظرم زمان و فناوری و از سوی دیگر مخاطب و از سوی دیگر محتوا دائم در حال تغییر و تحول است.
ایرج محمدی که تهیه‌کنندگی سریال‌های بسیاری همچون‌ «خانه پدری»، «خانه به دوش»، «دلدادگان»، «این زمینی‌ها» و «طلسم‌شدگان» را در کارنامه خود دارد، درباره فعالیت‌های هنری‌اش در سال جدید در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تولید دو فیلم سینمایی را برعهده گرفته‌ام که فیلم«ماه پنهان» به کارگردانی محمدرضا یکانی قطعی شده‌است و برای سیما فیلم نیز سریال «تانک‌خورها» با نام جدید «جان برادر» به کارگردانی پرویز شیخ طادی را در دست تولید دارم که امسال آماده پخش می‌شود. وی در خصوص این سریال چنین توضیح داد: این سریال با موضوع شکل‌گیری گردان زرهی 77 خراسان ساخته می‌شود.محمدی در خصوص دوره تحول در رسانه ملی گفت: ما باید همیشه در حال تحول باشیم. به نظرم زمان و فناوری،مخاطب و از سوی دیگر محتوا دائم در حال تغییر و تحول است.وی ادامه داد: مخاطب 20 سال پیش با مخاطب کنونی خیلی متفاوت است و هر چه به جلو می‌رویم هم مخاطب و هم فناوری روز و آگاهی‌شان به‌ واسطه شبکه‌های اجتماعی متفاوت می‌شود. هم‌اکنون جامعه جهانی در حال تغییر و تحول است و جامعه ما نیز از این امر مستثنی نیست و باید در این دنیای پیچیده و هزار لایه به مخاطب‌شناسی اهمیت بدهیم.وی تصریح کرد: با آمدن سکوهای جدید چه خارجی و چه داخلی، نهادهایی که تولید و انتشار محتوا می‌کنند تعدادشان زیاد شده‌است، لذا من تهیه‌کننده باید بهترین محتواها را در نظر بگیرم. محمدی ادامه داد: به لحاظ نوع کار سازمان، چابک‌سازی آن ضروری به نظر می‌رسد. با این ایده می‌توان به سمت محتوا حرکت کرد و بهتر خودی نشان داد.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد نخستین خبر خوشی که در سال جدید در حیطه کاری خود می‌شنود چه باشد، گفت: دوست دارم این خبر، رشد اقتصادی در کشور باشد. برای مخاطب رشد اقتصادی معیار خوب و بالایی است که می‌تواند با آرامش خاطر محتواهای فرهنگی متفاوت را ببیند.تهیه‌کننده سریال«خانه به دوش» تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و هنری نیاز داریم که محتوا و همه هنرمندان ازجمله خود من به روزرسانی شوند تا بتوانند مخاطب را جذب کنند. وی ادامه داد: در خصوص محتوا و جذب مخاطب باید مدیران فرهنگی به هم‌اندیشی دقیق و حساب شده و با هم‌داستان شدن با پیشرفت‌های روز دنیا به نتیجه کار خود که تأثیر مطلوب و مفید روی مخاطب است، نائل شوند.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا