دانلود مستند «راه طی شده»

مستند «راه طی شده» روایتی از افکار و اندیشه‌های مهندس مهدی بازرگان، در سینمامارکت منتشر شد.

به گزارش هفت راه به نقل از روابط عمومی مرکز مستند سوره حوزه هنری، مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدامین نوروزی از تازه‌ترین تولیدات مرکز مستند سوره و مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج به صورت اختصاصی در سینمامارکت منتشر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مستند را با مراجعه به تارنمای سینمامارکت دانلود و تماشا کنند.

مستند «راه طی شده» روایتی از افکار و اندیشه‌های مهندس مهدی بازرگان به عنوان روشنفکر دینی، سیاستمدار و نخست وزیر دولت موقت ایران در سال ۵۷ است. در این مستند شخصیت مهندس بازرگان در گفتگو با افرادی همچون محمد توسلی، هاشم صباغیان، ابوالفضل حکیمی، اکبر بدیع‌زادگان، مجتبی مطهری، محمدمهدی جعفری، فریدون سحابی، محمدنوید بازرگان و … مورد واکاوی قرار گرفته است.

نام این مستند که با عنوان «راه طی شده» تولید شده، برگرفته از عنوان یکی از مهمترین کتاب‌های بازرگان به همین نام است.

بعد از رونمایی این مستند در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حواشی آن تنها به رسانه‌های داخلی ختم نشد و شبکه BBC فارسی نیز در برنامه‌ای با اجرای مسعود بهنود که به بررسی روزنامه‌های صبح ایران می‌پردازد با محوریت قرار دادن تیتر روزنامه‌های داخلی به موضوع مستند «راه طی شده» پرداخته و مسئله مهندس بازرگان را یک مسئله‌ای قدیمی و برای چهل سال پیش تحلیل کرد و تاکید می‌کند که امروزه هیچ ضرورتی برای پرداختن به این موضوعات وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا