اعتراض دارید، چرا بازی می‌کنید؟

چالش اعتراض به سیاســت ســخت گیرانه تلویزیون در برابر بازیگران زن که هفته گذشته با پست اینستاگرامي امیرمهدي ژوله کلید خورد، این روزها به شدت توسط
بازیگران زن تلویزیون هدایت مي شــود.

امیرمهدي ژوله در پست اینستاگرامي اش درباره اصاحیه هایي که به پوشش زنان در سریال هاي تلویزیوني وارد مي شود، نوشته و به عنوان مثال از حساسیت مدیران تلویزیون از مشخص بودن حجم گوش یا غبغب بازیگران زن در سریال هاي کمدي صحبت به میان آورده بود. ژوله در پایان این پست، دوستان و همکارانش را به چالش »#من_سانسورچي« دعوت کرد و از آنها خواست تا مصیبت هاي مشابهي که برایشان پیش آمده را بنویســند. چندروز بعد از انتشار این پست، مهراب قاسم خاني هم تصویري از سریال »دزد و پلیس« منتشر کرد و از اصاحیه هاي پشت سرهمي که تلویزیون براي این سریال صادرکرده و تغییراتي که داستان سریال با توجه به اصاحیه ها از سر گذرانده نوشت. بعد از آن نوبت میترا حجار بود که ویدئویي از خودش منتشــر کند و توضیح دهد که در سریال هاي تلویزیوني مجبور است روسري اش را با چسب به کنار گوشش بچسباند. بعد از آن بهاره رهنما این چالش را ادامه داد و گفت که در تمام سریال هاي تلویزیوني به خاطر خندیدنش تذکر مي گرفته.

بعد از آن هم شبنم فرشــادجو در پشت صحنه یک کار تاریخي از خودش فیلمي منتشر کرد و گفت که مجبور است طوري روسري اش را ببندد که غبغبش پیدا نباشد.

جالب اینجاست که معترضان ادامه ده این چالش، در حالی منتقد جدی تصمیمات صداوسیما هستند و بارها نسبت به تلویزیون تعریض داشته اند که هم اکنون درحال همکاري با سریال هاي تلویزیوني هستند. میترا حجار در «ازیاد رفته ها» بازي مي کند و بهاره رهنما هم قرار است در فصل دوم بچه مهندس بازي داشته باشد.

منبع:هفت صبح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا