اثر خاورشناس معروف به بازار آمد

انتشارات مدینه با همکاری انتشارات قرن 21، جلد اول کتاب«تاریخ اسلام از آغاز تا عصر امروز» اثر اگوست مولر خاور شناس معروف را عرضه کرد.

به گزارش فارس، انستیتو شرق شناسی آکادمی علوم روسیه به سرپرستی پروفسور دیمیتری والنتینویچ میکولسکی و اداره دینی مسلمانان روسیه به نمایندگی دمیر محی الدین اف معاون اداره دینی مسلمانان و رئیس انستیتو اسلامی روسیه و همچنین سردبیر انتشارات مدینه در انجام این پروژه چاپ جلد اول کتاب «تاریخ اسلام از آغاز تا عصر امروز» اثر اگوست مولر خاور شناس معروف همکاری کرد.

در جلد اول کتاب مذکور از تاریخ شبه جزیره عرب و کشورهای همسایه، در مورد زندگی، آثار و فعالیت و همچنین اعتقادات اعراب ماقبل اسلام سخن رانده شده است. در این جلد همچنین زندگی حضرت رسول اکرم (ص) و تاریخ ظهور و گسترش اسلام، جامعه اسلامی وصف شده است.

دمیر محی الدین اف سردبیر انتشارات مدینه در رابطه با این اثر اظهار داشت، «انتشار جلد اول کتاب تاریخ اسلام از آغاز تا عصر امروز اثر اگوست مولر حاصل همکاری و فعالیت بی وقفه انتشارت مدینه و انتشارت قرن 21 و همچنین اداره دینی مسلمانان روسیه با آکادمی علوم روسیه است.»

وی افزود: این چاپ شامل توضیحات مفید پروفسور دیمیتری والنتینویچ میکولسکی استاد تاریخ
و همچنین تذکرات و توضیحات خود مولف است. مخاطبان چاپ مذکور مورخین، زبان شناسان، دانشجویان و دانشمندان حوزه تاریخ عرب و اسلام هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا