بازگشت چهره‌ها به تلویزیون اتفاق خوبی است/ خط‌کشی‌ها برداشته شود

ایوب آقاخانی نمایشنامه نویس و بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور چهره ها در تلویزیون در برنامه های تحویل سال و نوروز بیان کرد که این بازگشت و حضور چهره‌ها در تلویزیون اتفاق خوبی است.

ایوب آقاخانی نمایشنامه‌نویس، بازیگر تئاتر، مجموعه‌های تلویزیونی و نمایش‌های رادیویی به فعالیت‌هایش در سال جدید پرداخت و در این باره گفت: در سال جدید برای تولید برنامه‌های نمایشی و خبری و تحلیلی در رادیو برنامه‌ریزی کرده‌ام و پیشنهادهایی هم برای بازی در برخی کارها داشته‌ام.

وی درباره حضورش در مجموعه‌های تلویزیونی عنوان کرد: یک مجموعه تلویزیونی را با هدایت مرکز سیمافیلم در مرحله پیش‌تولید داریم که من در آن بازی می‌کنم و امیدواریم بتوانیم با بازی درست و سنجیده و تولید منطقی، مخاطبان را راضی نگه داریم.

آقاخانی درباره دوره تحول جدید در صداوسیما با توجه به فضایی که اکنون در رسانه ملی شکل گرفته است، نیز بیان کرد: به هرحال این یک ریل‌گذاری تازه از نگاه مدیران جدید رسانه ملی است و این ریل‌گذاری جدید نیاز به زمان دارد. به نظر می‌آید که با شروع نوروز ۱۴۰۳ و برنامه‌هایی که ارایه شد بخش‌هایی از این ایده‌ها با شمایل درستی به پیش می‌رود. امیدوارم که رویکردها جای درست خود را به نحو شایسته‌ای در سازمان صداوسیما پیدا کند. بدیهی است که هنوز داریم درباره ایده‌ها صحبت می‌کنیم و به اجرا در آمدن ایده‌ها نیاز به زمان دارد و خوشبختانه تا الان گام‌های خوبی برداشته شده است، آرزوی من این است که این گام‌ها بلندتر و با سرعت بیشتری برداشته‌شود.

بازیگر نمایش‌های رادیویی و مجموعه‌های تلویزیونی درباره بازگشت برخی از چهره‌های معروف به تلویزیون در برنامه‌های سال تحویل رسانه ملی گفت: به نظرم حضور این عزیزان در برنامه‌های سال تحویل و نوروزی شبکه‌های تلویزیونی ۱۰۰ درصد اثرگذار بوده و این رویکرد و نگاه و میل به جذب اکثریت چه در میان هنرمندان و چه در میان مخاطبان اتفاق خوشایندی است. به نظرم کارشناسان می‌توانند میزان تاثیرش را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

آقاخانی با اشاره به کنار گذاشتن خط کشی‌ها عنوان کرد: از نگاه خودم وقتی به عنوان یک خادم رسانه‌ای تلویزیون را روشن می‌کنم و تصاویر جمعی از همکاران را بدون تفکیک و خط‌کشی در قاب تلویزیون می‌بینم لذت می‌برم و احساس همگرایی بیشتری دارم؛ این مهم به هر قیمتی به دست آمده باشد از نظر من امر مبارکی است.

وی در پایان درباره لزوم حضور چهره‌ها در تلویزیون بیان کرد: حضور این چهره‌ها در تلویزیون مثبت است و به نظرم مهم‌ترین اصل برداشتن خط‌کشی میان چهره‌ها و سلبریتی‌هاست و اینکه امکان حضور برای همه چهره‌ها فراهم شود. در واقع فضا برای همه چهره‌ها باز شود و امیدوارم که این امر که گوشه‌ای از دیدگاه جدید در رسانه ملی است در پژواک بلندتر و وسیع‌تری به نتیجه برسد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا