تقدیر انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران از استاد ناصر تقوایی

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران طی مراسمی از استاد«ناصر تقوایی» تجلیل و تقدیر کرد.

این مراسم با حضور سید غلامرضا موسوی رییس انجمن، مژگان حکمت نایب رئیس انجمن، رضا درمیشیان و سلیمان علی‌محمد از اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل و مرضیه وفامهر (نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده) برگزار شد و طی آن لوح تقدیر یک عمر فعالیت سینمایی این انجمن به ناصر تقوایی عضو پیشکسوت انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران اهدا شد.

متن لوح تقدیر انجمن تهیه کنندگان به شرح زیر است:

«هنرمند ارزنده وهمکار گرانقدر جناب آقای ناصر تقوایی
در این روزهای پراندوه که تلخی ها کاممان را پر کرده و سینمای ایران در غبار سیاست و سیاست‌پیشگان گرفتار شده، تنها یاد بزرگانی چون شماست که آرامش دهنده دل‌های پرخون ماست.
آقای تقوایی عزیز: ما سینما را از شما یاد گرفتیم، با موج نویی که شما و نسل شما وهمفکرانتان در دل و روح یک سرزمین به راه انداختید، ما از یاد نخواهیم برد آموزه ها و میراثی که برای سینمای ایران به جای گذاشتید و اجازه نخواهیم داد شما، نسل شما و تاریخ سینمای مان حذف و تحریف شود.
از این رو به پاس ادب و احترام گرامی می داریم تلاش مستمر و حضور موثرتان در سینما با خلق آفرینی شاهکارهایی که هر کدامشان به تنهایی هویت سینمای ایران هستند.
انجمن تهیه کنندگان مستقل ایران با افتخار لوح تقدیر یک عمر فعالیت سینمایی را به حضرتعالی تقدیم می دارد. شما چشم و چراغ سینمای ما بوده و هستید.
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران»

در این مراسم همچنین به خاطر تلاش های خانم مرضیه وفا مهر در حفظ آثار مکتوب و تصویری و بخصوص انتشار کتاب‌های استاد ناصر تقوایی از ایشان تقدیر و تشکر شد.
نمایندگان انجمن ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای استاد ناصر تقوایی، آمادگی انجمن تهیه کنندگان مستقل را برای همکاری در جمع آوری و حفظ آثار ایشان به خانم مرضیه وفا مهر اعلام کرد.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا