محمدحسین لطیفی: رای باید آگاهانه باشد/کارنامه نامزدها را بررسی کنید

کارگردان سینما و تلویزیون با تاکید بر ضرورت شناخت نامزدها در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رای باید آگاهانه و از روی شناخت باشد، نه این‌که صرفا نام عده‌ای را بنویسیم و راهی مجلس کنیم.

محمدحسین لطیفی کارگردان مجموعه تلویزیونی «سنجر خان» اظهار داشت: عده‌ای از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شناخته شده هستند و مردم به عملکرد آنها آگاهند، اما در این میان برخی هم تازه وارد کارزار انتخاباتی شده‌اند و شناخت زیادی نسبت به آنها وجود ندارد. مردم و هنرمندان ابتدا کارنامه کاری و عملکردی نامزدها را بررسی، سپس اقدام به رأی‌دهی کنند.

مردم و هنرمندان ابتدا کارنامه کاری و عملکردی نامزدها را بررسی، سپس اقدام به رأی‌دهی کنند

وی رأی دادن از روی عدم شناخت را ظلمی بزرگ به کشور دانست گفت: حساسیت بر روی شناخت نامزدها و برنامه‌ها باید بیشتر روی کسانی باشد که ناشناخته هستند. نباید به این نحو باشد که ما رأی دهیم و به دلیل عدم شناخت این رای به ضرر کشور باشد، بنابراین رأی باید آگاهانه باشد.

این کارگردان سینما و تلویزیون گفت: صرفا این که فلانی نامزد یا نامزدهایی را تایید کرده نمی‌تواند ملاک درستی برای رأی دادن به افراد باشد، بلکه نامزدها به عنوان رجل سیاسی باید کارنامه داشته باشند.

وی افزود: قرار نیست چشم و گوش بسته نام عده‌ای را در برگه‌های رأی بنویسیم. بلکه هر نامزدی باید بررسی و عملکردش مورد تایید باشد. هر فردی که به مجلس فرستاده می‌شود نماینده این مردم است لذا مردم باید آگاهانه نسبت به انتخاب نامزدهای خود اقدام کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه – یازدهم اسفند- به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا