اضافه‌ شدن بخش‌های خبری لندن به پرس‌ تی‌وی

با ایجاد تغییرات متعدد در کنداکتور پخش شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی در سال جدید، مخاطبان این دو شبکه شاهد برنامه های جدید و متنوعی خواهند بود که مهم ترین آنها اضافه شدن بخش های خبری ویژه پرس تی‌وی از لندن است.

به گزارش ایسنا، نرگس رستمی ـ مدیر تامین برنامه شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی ـ از افزایش بخش های خبری در جدول پخش شبکه پرس تی وی در سال جدید خبر داد و گفت: در راستای بازنگری و تغییر کنداکتور شبکه پرس تی وی تعدادی از بخش های خبری این شبکه به دفتر لندن انتقال خواهد یافت و بخش‌های خبری پرس تی وی که تاکنون به شکل متمرکز از استودیوی تهران پخش می شدند، متنوع شده و با اجرای گویندگان خبر از لندن، با کیفیت و شیوه‌ای متفاوت ارائه خواهند شد.

وی در مورد بخش‌های جدید جدول پخش این شبکه اظهار کرد: یک برنامه با موضوع تحلیل رژیم صهیونیستی از درون، در زمره برنامه‌های هفتگی پرس تی‌وی قرار خواهد گرفت. همچنین یک برنامه تحلیلی پیرامون تحولات خاورمیانه نیز در دفتر بیروت تهیه و به روی آنتن شبکه خواهد رفت.

رستمی افزود: تهیه و تولید برنامه‌ای با رویکرد تحلیلی ویژه منطقه آسیا در دفتر دهلی نو، افزایش پخش برنامه‌های ویژه آمریکا از یک بار به سه بار در هفته و افزایش برنامه‌های ویژه بریتانیا از یک برنامه به دو برنامه در هفته از دیگر تغییرات برنامه‌های پرس تی‌وی است.

وی در ادامه از تقویت و سوق ساختار تعاملی برنامه‌های با مخاطبان از روش‌های سنتی ارتباطی به سمت شبکه‌های اجتماعی نیز گفت و اظهار امیدواری کرد چنانچه توان مالی و بودجه شبکه افزایش پیدا کند، تمرکز روی ساخت یا خرید مستندهای جذاب و منطبق با تحولات روز دنیا نیز که از دیگر برنامه های در دست انجام این شبکه است، در سال آینده با سرعت و کمیت بیشتری تداوم یابد.

رستمی درباره تغییرات روند تولید و پخش شبکه هیسپان تی‌وی نیز گفت: در این راستا چند بخش خبری این شبکه به دفتر مادرید منتقل خواهد شد و با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات در کشورهای مختلف آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا و مکزیک، چند برنامه جدید نیز در این زمینه به جدول پخش شبکه هیسپان تی‌وی اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا